וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא תראו פה הצגות, כל ניצחון הוא כמו לידה"

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 22:53

מאמן בית"ר נשם לרווחה אחרי ה-0:1 על אשדוד: "כדי להישאר בליגה, צריך לדעת לקחת את הנקודות". דגני: "צריכים ללמוד מזה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל והשני בפלייאוף התחתון. שער של חלאופילו פלייטר בדקה ה-21 אפשר ליוסי אבוקסיס לשחרר אנחת רווחה גדולה ולפתוח פער של שלוש נקודות מהקו האדום.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אנחנו לא מצליחים לכבוש יותר משער אחד". אבוקסיס/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "מועדון כזה גדול עם קהל כזה גדול מגיע למצבים כאלה. כמובן שכל ניצחון הוא כמו לידה וזה באמת קשה. גם כשאנחנו משחקים טוב אנחנו לא מצליחים לכבוש יותר משער אחד. זה היה דומה למשחק מול הפועל חיפה למרות שהיום היינו איכותיים יותר. אנחנו צריכים לדעת לגמור משחקים כי לפעמים אפשר להפסיד נקודות במשחקים כאלה. מחצית ראשונה אדירה שלנו, פתיחת המחצית השנייה הייתה טובה ואז חזרנו אחורה בלי שביקשנו מהם. השחקנים באופן טבעי הלכו אחורה ואז החילופים שלי היו הגנתיים יותר כי ראיתי שאנחנו לא יכולים לכבוש את השני. כדי להישאר בליגה, צריך לדעת לנצח במשחקים כאלה ולקחת את הנקודות".

אבוקסיס המשיך ואמר: "בתחתית כל משחק הוא על שש נקודות ולא תהיה הצגה של כדורגל. השחקנים לחוצים והם עם משקולות על הרגליים. באימונים אנחנו הרבה יותר קלילים. הלחץ כנראה משפיע עלינו. בתחתית הכול קשה ולא יהיו הצגות של כדורגל. כל נקודה חשובה והיום השגנו שלוש נקודות חשובות, אבל עכשיו מחכים לנו חמישה משחקים קריטיים".

לקראת ההמשך: "אנחנו רוצים לשחק ובמחצית הראשונה הייתה הצגה של כדורגל. צריך לדעת לכבוש כדי לנצח".

בלם בית"ר אוראל דגני: "זה ניצחון חשוב, היינו חייבים לנצח אחרי הרבה תוצאות פחות טובות. במחצית ראשונה הגענו לכמה הזדמנויות טובות ושלטנו, במחצית השנייה הלכנו אחורה. לא אהבתי את זה, זה לא נכון לעשות, אבל יש לחץ, מנסים לדחוף אבל זה לא הולך. צריך ללמוד מזה, יש לנו משחקים חשובים". דגני דיבר על עצמו ועל התפקיד שלו במגרש: "בשנים האחרונות אני קצת למטה, אני לא אוהב את זה אבל זה מה שיוצא". לגבי המשחק הבא אמר: "שבוע הבא? משחק עונה, כרגיל. עד סוף העונה זה מה שיהיה"

עוד בוואלה!

בסימן חמש: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"אנחנו במצב מסובך". בן שמעון/דני מרון

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "אנחנו נמצאים במצב שהוא מסובך. זה סיפור העונה שלנו. הייתה מחצית ראשונה גרועה מאוד, אין ספק. בשנייה היינו הרבה יותר טובים. אנחנו מצליחים לעשות דברים יפים עד השליש הקדמי, שם הכול חלוד מאוד. אנחנו ממשיכים הלאה. הדברים בידיים שלנו. היום נתנו מתנה גדולה לבית"ר, אבל הדברים בידיים שלנו. זה הזמן, עם כל הכאב והצער, להרים את כולם ולהגיע מוכנים למשחק הבא. אנחנו עובדים עם השחקנים ומנסים להעביר להם את המסרים ולהבהיר להם הכול. זה לא שהם לא מבינים ולהגיד את זה, זה לא נכון. השחקנים רצו מאוד, אין פה בעיה של רצון. ראיתי שלא הגענו למשחק במחצית הראשונה וזה עלה לנו ביוקר. במחצית השנייה עשינו שינויים וזה נראה טוב וכמעט כבשנו, בית"ר לא יצאה ממחצית המגרש שלה במחצית השנייה, לא יצאה".

שוער אשדוד יואב ג'רפי, שהיה טוב, אמר: "מתסכל אותי שהפסדנו, עשינו ניצחון שדחף אותנו קדימה והפגרה לקחה לנו את המומנטום. חבל שלא ידענו לנצח, זה היה יכול לגמור את הסיפור מבחניתנו, נצטרך להיאבק"

"לא הבטחנו שום דבר, אם היינו מנצחים היינו יכולים להירגע קצת. יש חמישה משחקים, הפער הוא לא מספיק גדול בשבילנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully