וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יחשב כזר? עלי מוחמד יגיש בקשה לקבלת מעמד תושב ארעי

5.4.2022 / 12:21

קשר מכבי חיפה, שהגיע ארצה לפני שבע שנים, רוצה לחיות בישראל גם אחרי סיום הקריירה ומקווה שיזכה להכרה כפי שהיה עם רוסו ובוקולי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

קשר מכבי חיפה בשנה האחרונה, עלי מוחמד, צפוי להגיש בבקשה לקבלת מעמד תושב ארעי במטרה להמשיך לחיות בישראל גם אחרי סיום הקריירה. אם המדינה תכיר בו כתושב ארעי לכל הפחות, הוא גם לא ייחשב יותר לשחקן זר.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לא מפספס שום פעילות התנדבותית. עלי מוחמד/אתר רשמי, מכבי חיפה

"ישראל היא בית, בנותיי נולדו כאן, הולכות לגן ישראלי ומדברות עברית, המשפחה שלי לא רק גנאית אלא גם ישראלית, ככה אני מרגיש", סיפר מוחמד, "אני יודע ששחקנים גדולים במכבי חיפה ששיחקו בישראל תקופה ארוכה ביקשו אזרחות ישראלית, גוסטבו בוקולי וג'ובאני רוסו, אני מאוד רוצה להיות כמוהם, אני חושב על זה מאוד ברצינות".

מוחמד בן ה-26, ליד גאנה שמייצג את נבחרת ניז'ר, הגיע ארצה לפני שבע שנים כשחתם בבית"ר תל אביב/רמלה ואחרי שנה מוצלחת בקבוצה הוא עבר למכבי נתניה. משם המשיך לבית"ר ירושלים וכידוע בקיץ האחרון נרכש על ידי מכבי חיפה וחתם לשלוש השנים הבאות.

במכבי חיפה מספרים כי הקשר מאוד מחובר לקהילה, לא מפספס שום פעילות התנדבותית ונרתם רבות לסיוע ועזרה לעמותות שונות בהן יד עזר לחבר, וראיטי ומחלקות הילדים בבית החולים רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully