וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא שוב סובל מקרע ברצועות הברך, ושוקל פרישה מכדורגל

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 15:32

בגיל 33, קשר מכבי נתניה שוב ספג פציעה קשה (קרע ברצועה הצידית וברצועה הצולבת), שההתאוששות ממנה ארוכה, אחרי שנפגע בברכו במשחק מול מכבי תל אביב. נתניה: "מאחלים לחנצ'וק בריאות טובה". אייל סגל תקף: "הענשת גרינפלד היא גניבת דעת והתעלמות בוטה מהבעיה המרכזית"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

בשורה מאכזבת למכבי נתניה: חן עזרא סובל מקרע ברצועה בברך, שמאיימת על המשך הקריירה שלו. עזרא כמובן סיים את העונה ואף צפוי להיעדר חודשים ארוכים גם מתחילת העונה הבאה, אך השחקן שוקל פרישה ממשחק פעיל, לאור ההתאוששות הארוכה והמורכבת שנדרשת.

מהקבוצה נמסר היום (שלישי) כי "במהלך שלשת הימים האחרונים עבר שחקן הקבוצה חן עזרא בדיקות מקיפות, בהן התברר שהשחקן סובל מקרע ברצועה הצידית וברצועה הצולבת. אנחנו מאחלים לחנצ'וק בריאות טובה והתאוששות מהירה!".

חן עזרא, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
פציעה קשה. עזרא/ברני ארדוב

עזרא נפגע בברכו במשחק מול מכבי תל אביב בשבת (1:1) ופונה מכר הדשא על אלונקה. השחקן הוותיק, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה והציג יכולת טובה, נלקח באותו הלילה לסדרת בדיקות בבית חולים ורגלו גובסה. עזרא מירר בבכי בכניסה לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים שהיו לידו: "קרעתי את הצולבת, הרגשתי את הברך זזה". בני לם חיבק אותו וניסה להרגיעו.

עזרא כבר בן 33, ומדובר בפעם השנייה שהוא קורע את הרצועה בברך, כך שהפציעה הזו עלולה להטיל ספק ביכולת שלו להתאושש ולחזור למגרשים ברמה פיזית גבוהה.

הליך השיקום המוערך בפציעה מסוג זה הוא כשמונה חודשים והמשמעות היא שהקשר הוותיק יחמיץ גם חלק גדול מהעונה הבאה. עזרא מסיים את חוזהו בנתניה בסיום העונה הנוכחית וגם העניין הזה מהווה אצלו שיקול בכל הקשור לעתידו המקצועי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל סגל, מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוב תקף. סגל/ברני ארדוב

אייל סגל תקף היום בפוסט בעקבות סערת השופטים וכתב: "אוהדי כדורגל מגיעים בכל שבת לאיצטדיונים, על מנת להנות משחקנים וקבוצות אהודות וממש לא מהשופט, שהצלחתו הגדולה תהיה, בהיותו לא מורגש. הענשת השופט במשחק המרכזי אתמול על הרחקת אספרייה, תהיה גניבת דעת והתעלמות בוטה של הבעיה המרכזית. הבעיות אתמול, כמו כל משחק בניהולו, מתחילות ונגמרות בחשבונאות אינסופית, כדוגמת אירוע עצירת פלאניץ בגופו (תארו לכם שזה היה בני לם...)או חלוקה/אי חלוקת צהובים בלי קשר לחומרת המקרה.

על אירועי אתמול ועל התנהלותו מאז "נמשח למלוכה" הוא חייב להיות מושעה עד להודעה חדשה, בדיוק כמו עוד מספר שופטים בישראל שמשוכנעים שאין עוד איש מלבדם ובהתנהלותם פוגעים במרבית חבריהם ובענף כולו. זה לא נגמר בשופטי המשחק, זה מגיע לעמדות ה-VAR ולוועדות המקצועיות, שמייצרות ומפרסמות/לא מפרסמות דו"חות על פי פוליטיקה פנימית או חיצונית ולא בצורה שיטתית ועובדתית.

שבוע אחרי שבוע נפסלים (או מאושרים) שערים, ע"י מערכות ה-VAR או הצוותים במגרש, כשבאותם אירועים במשחקים אחרים, ההחלטות הסופיות הפוכות. כדרך, בנתניה לא מבקרים שיפוט או שופטים לאחר מעשה, בפועל זה מונע מאירועים חריגים במשחקי הקבוצה להתייחסות בוועדה המקצועית (ראו את הקליפ המצורף). וכשהתקשורת לא מקיימת דיון, באיגוד מחרישים.

בחרתי להתייחס למשחק אתמול שלא משפיע בשום צורה על מכבי נתניה, כי ההתנהלות במהלכו ואחריו, חושפת את הבטן הרכה שעיקרה, חוסר שקיפות מוחלט שהופך לחוסר אמון של בעלי המועדונים שמשקיעים ממיטב ומירב כספם (כולל במערכת ה-VAR ותקציב איגוד השופטים)
בחלק מאותם פוסקים שמכריעים גורלות.

זה הזמן לעשות מעשה, אחד מיידי והאחר בטווח נראה לעין. המיידי, שקיפות מלאה בפתיחת השיח בתוך ה-VAR ובין ה-VAR לשופטים לאוזני כל כרשת פתוחה. ולאפשר להקשיב (לאחר מעשה) לשיח בין שופטי המשחק במהלכו. ובטווח נראה לעין, בניית סגל מקצועני של שופטים שיעבדו במשרה מלאה, תמורת שכר ראוי ומכבד, תוך כדי שקיפות יום יומית שתבחן בבדיקות "פוליגרף" עיתיות, שיאפשרו לכולנו לבטוח בשיקולי ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully