וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט רוסי: "לינוי אשרם פרשה כי היא פחדה להפסיד לדינה אברינה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 11:58

ברוסיה ממשיכים להגיב בארס למתעמלת הישראלית, ודמות בכירה מעולם הספורט המקומי טוען: "אשרם פרשה בצדק, עדיף לה לפרוש כאלופה מאשר להמשיך להתחרות ולהפסיד"

לינוי אשרם מודיעה על פרישה מהתעמלות אומנותית/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ליר שפיגל

יממה אחרי הפרישה הרשמית של לינוי אשרם, ברוסיה ממשיכים להתייחס בארסיות למתעמלת הישראלית שזכתה באולימפיאדת זהב במשחקים האולימפיים בטוקיו. אשרם גברה בתחרות הקרב רב על האחיות אברינה ושברה באופן מדהים רצף ארוך של זכיות של מתעמלות רוסיות בתואר, והרוסים ממשיכים להתעקש שמדובר היה במזימה ובשחיתות של השופטים שפעלו נגד רוסיה בצורה מכוונת.

חבר הפרלמנט דמיטרי סבישצ'ב התייחס לפרישה של אשרם, ואמר: "למעשה חלום חייה התגשם, בין אם באמת או בשקר, והיא הפכה לאלופה אולימפית. אף אחד לא רצה להקשיב לטיעונים שלנו. אין ספק שעדיף לה לפרוש בכבוד עם תואר יוקרתי כזה, ולא לממש את הייעוד של אלופים אולימפיים, שנדרשים להמחיש את היכולת שלהם בתחרויות עתידיות, ולזכות בעוד תארים".

לינוי אשרם באירוע הפרישה שלה. ניב אהרונסון
הרוסים לא משתחררים. אשרם/ניב אהרונסון

סבישצ'ב, פוליטקאי מוכר ברוסיה, הוא דמות מפורסמת מעולם הספורט, סגן "יו"ר ה"דומה" ויושב ראש איגוד הקרלינג וסגן יושב ראש איגוד הסקי. הוא ידוע באמירות הפרובוקטיביות שלו, ובנטייה שלו להאשים את המערב בקונספירציות אנטי רוסיות, כך שלא מפליא שהוא לא מחמיא במיוחד לאלופה הישראלית. לדבריו, "אם דינה אברינה מתכוונת להמשיך בקריירה שלה, אז אשרם לא מוכנה להשלים עם עוד הפסדים מולה. מבחינה הגיונית, אשרם קיבלה החלטה נכונה. כעת אנחנו שולחים אותה לפרישה מוצדקת. אלופה אולימפית יכולה לפרוש, ולתת לצעירים המבטיחים הזדמנות.

"אין ספק שאם אברינה לא הייתה מקופחת היא הייתה זוכה במקום הראשון, ואם היא מועדת אז אחותה לינה הייתה בין הזוכים. אבל התייחסו לבנות שלנו בצורה לא הוגנת. אבל לא צריך לדבר על זה יותר, כי כעת, אנחנו נפרדים מהישראלית, ש'פורשת', ובצדק".

אירינה וינר אוסמנובה, יושבת ראש איגוד ההתעמלות האמנותית של רוסיה, אמרה ש"אשרם הודיעה על הפרישה שלה לפני שבועיים, לא אתמול, אבל למעשה כולנו ידענו כבר אחרי האולימפיאדה שהיא סיימה את דרכה. היא קיבלה את מה שקיבלה, וסיימה, זה הכל, זה לא חדשות מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully