וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשו כתבי אישום נגד האוהדים החשודים באירוע הדקירה בבלומפילד

המשטרה פענחה את האירוע האלים בסיומו של המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, ביטון (23) וצעיר בן 17 מואשמים בפגיעה בנסיבות מחמירות

אוהד בית"ר שורף צעיף של מכבי תל אביב/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משטרת ישראל הצליחה לפענח את את אירוע דקירת האוהד הצעיר של בית"ר ירושלים לאחר המשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב בחודש שעבר, והבוקר (שלישי) גם אישרה פרקליטות מחוז תל אביב כי לבית המשפט השלום בעיר הוגש כתב אישום נגד בן ביטון (23) מבית דגן, בגין תקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתבי האישום שהוגשו על-ידי עו"ד יונתן אליהו טל, עולה כי לאחר המשחק ב-7 במרץ בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד, המתין בתחנת האוטובוס המתלונן, שהינו קטין שהגיע לאצטדיון במטרה לעודד את קבוצת בית"ר ירושלים. בעת שהמתין, עמד לידו אדם שהצית צעיף של עם הסמל מכבי תל אביב. במקביל, יצא מהאצטדיון רכב ובתוכו אוהדי קבוצת מכבי תל אביב. משהבחינו נוסעי הרכב בצעיף הבוער, עצרו את הרכב, הנאשמים ירדו ממנו והחלו לתקוף את המתלונן - דחפו אותו, בעטו בו והנאשם הקטין אף דקר אותו בראשו. לאחר מכן, שבו לרכב ונסעו מהמקום.

אצטדיון בלומפילד. אריאל שלום
אירוע לא פשוט מחוץ לבלומפילד בחודש שעבר, המשטרה פענחה/אריאל שלום

בנוסף לכתב האישום נגד ביטון, הוגש גם כתב אישום כנגד קטין בן 17 בגין פציעה בנסיבות מחמירות. במקביל לכתב האישום הוגשו בקשות להארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם. בבקשת המעצר ציין עו"ד טל: "המשיב, תקף אדם שכל חטאו היה כי עמד בסמוך למקום בו שרפו צעיף. המשיב עשה כן בעוד חברו דוקר את המתלונן".

כתב האישום מייחס לביטון עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות והדחה בחקירה, לאחר שבנוסף ביקש מנהגת הרכב למחוק הקלטה של שיחה שנערכה ברכב ואף ביקש ממנה להימנע מלשתף פעולה עם המשטרה. לקטין יוחסה עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully