וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: אראל הלוי פורשת, חברה ישראלית חתמה הסכם חסות עם קבוצה גדולה

סגנית אלופת אירופה נפרדה: "לספורט יש את הכול לשנות עבור כל אחד, על אחת כמה וכמה עבור נכים". באפ טכנולוגיות חתמה הסכם חסות עם קבוצת ה-eSport הבינלאומית NRG

לאחר שהודיעה על כוונתה לפרוש מפעילות תחרותית, ערכו הועד הפראלימפי וההתאחדות לספורט נכים טקס פרידה מסגנית אלופת אירופה, השחיינית אראל הלוי, ממועדון אילן חיפה.

"לפני 20 שנה," אמרה אראל, "בגיל 11 הפכתי נכה בפתאומיות. חיי התהפכו. אחרי שיקום ארוך חזרתי הביתה ילדה אחרת, ילדה נכה. הייתי צריכה להתמודד עם גוף חדש וסביבה שבודקת את היכולות שלי.
הגעתי לעמותת אילן חיפה להמשך שיקום ומהר מאוד נפתח בפני עולם חדש. בין השחייה לביני התפתח סיפור אהבה אמיתי. הבריכה באילן הפכה לבית השני שלי, יעקב הפך לאבא השני שלי והחברים הפרטנרים לאימונים הפכו למשפחה. הספורט שינה את חיי, עזר לי לחזק את הביטחון העצמי, את דימוי הגוף החיובי ואת תחושת המסוגלות. לא נולדתי ספורטאית, גדלתי להיות כזו. מאמן מקצוען ושאפתן, דמות לחיקוי והערצה כמו ענבל פיזרו, ומשפחה תומכת הם אבני הבניין לצמיחתי כספורטאית.

"לספורט יש את הכוח לשנות חיי כל ילדה ונערה ועל אחת כמה וכמה את חיי ילדה או ילד נכה. אני סוגרת היום חלק מרכזי ומדהים בחיי ופותחת דף חדש, אבל אני ממש לא מתכוונת לתלות את המשקפת ובגד הים, המים ובריכת אילן ישארו עבורי תמיד בית וכך גם אתם כל משפחת הספורט הפראלימפי הישראלי. אני מסיימת היום בחיוך גדול, בהשלמה ובגאווה שהגעתי והייתי הספורטאית שרציתי להיות".

מאמנה של אראל, יעקב ביננסון, אמר: "את עקשנית ודעתנית ולא מוותרת. את דוגמא של שיקום דרך הספורט, ומופת לכל ילד וילדה עם מגבלה. השנה האחרונה היתה מצויינת עבורך, סיימת אותה עם שיאים. את תמיד אומרת שאני אבא שני עבורך - אז אני כזה גם אחרי הפרישה שלך, תמיד פה בשבילך".

אראל הלוי. קרן איזקסון,
אראל הלוי/קרן איזקסון

אלי בירנבאום, יו"ר הוועד הפראלימפי, מסר: "אנחנו נפרדים היום מספורטאית מצטיינת, רבת הישגים, נציגה שלנו בשלושה משחקים הפראלימפים, סגנית אלופת אירופה, דוגמא ומופת לחבריך בנבחרת ולדור הצעיר. עם הצער על עזיבתך את הנבחרת, אנחנו שמחים על התפתחות האישית שלך, על לימודים האקדמיים, וההחלטה לפנות לדרכים חדשות ומרתקות. אני מאחל לך הצלחה בכל תפקיד ובכל מסלול שתבחרי וחשוב שתדעי שאת תמיד תישארי חלק מהמשפחה הפראלימפית שלנו".

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי, הוסיף: "הכרתי וליוויתי אותך כספורטאית מתחילה, וברבות השנים בתחרויות בינלאומיות ואולימפידות בהן ייצגת את ישראל בכבוד רב וזכית להישגים נאים. ברבות הימים נפגשנו בכנסת התחלת ללמוד ונישאת. עונג גדול היה לי להכיר אותך - השחיינית עם החיוך בגדול שלא מש מפניה. אאחל לך המשך הצלחה בלימודים, בקריירה ובחיים בכלל. כולי תקוה כי תמצאי את הזמן לדרבן ולתרום מניסיונך לשחיינים הצעירים, הצ'מפיונים של העתיד".

הלוי, 31, נולדה בישוב אלון הגליל שבעמק יזרעאל כתינוקת בריאה לחלוטין. בגיל 11 חלתה בדלקת קשה מאוד שגרמה לפגיעה קשה בחוט השדרה. אחרי שיקום ארוך מתניידת הלוי בעזרת קביים. בגיל 13 החלה לשחות כחלק מהשיקום בהמלצת המאמן נח רם, ובעידודו הגיעה לבריכת השחייה באילן חיפה. תוך זמן קצר הוכרזה כתגלית השנה, וכספורטאית העתיד וצורפה לנבחרת השחייה אותה מאמן יעקב ביננסון. בשנת 2012 ייצגה את ישראל במשחקים בלונדון, ויצאה ב-2016 עם הנבחרת לריו. בטוקיו 2020 הגיעה למקום ה-7 ב-400 מטר חופשי ולמקום ה-6 ב-100 מטר גב. בשנים 2009, 2016 ו-2018 זכתה במדליית ארד באליפות אירופה, בשנת 2021 הוכרזה כסגנית אלופת אירופה. אראל התנדבה לצה"ל ושרתה בחיל הים, סיימה לימודי תואר ראשון במדעי המוח באוניברסיטת
בר אילן, נישאה לאורי ומתגוררת היום בחיפה.

הסכם חסות של שנה לבאפ טכנולוגיות

חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מדווחת היום כי היא חתמה על הסכם חסות של שנה עם קבוצת ה-eSport הבינלאומית NRG. עלות החסות מוערכת במאות אלפי דולרים.

NRG היא אחת מחברת המשחקים והבידור הגדולות והמובילות בעולם. בין בעלי החברה ניתן למצוא את השמות הגדולים בעולם הספורט והבידור כמו: שאקיל אוניל, אלכס רודריגז, ג'ניפר לופז, הדי ג'י טיאסטו ועוד. החברה נוסדה ב-2015, וממוקמת בלוס אנג'לס, קליפורניה. NRG ידועה בקבוצות האליפות ובתוכן חדשני לקהילת הגיימינג והיא אחת מהחברות הנצפות ביותר בפלטפורמות המדיה החברתיות.

ל-NRG יש את אחת מקבוצות ה-eSports החזקות בעולם, המתחרה בטורנירים הגדולים ביותר בעולם ומשחקים במשחקים הפופולריים ביותר כמו Valorant, Call of Duty, Fortnite ועוד, כולם נתמכים על ידי הפלטפורמה של Buff.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מייסדי באפ טכנולוגיות- ימין לשמאל- אופיר שרעפי, עילי דה-בר, אופיר גרטנר. אילן ספירא,
מייסדי באפ טכנולוגיות- ימין לשמאל- אופיר שרעפי, עילי דה-בר, אופיר גרטנר/אילן ספירא

בהתאם להסכם החסות, תקדם NRG, באמצעות שחקנים, מאמנים ומשפיענים מתחום הגיימינג הפועלים איתה בשיתוף פעולה, את פלטפורמת באפ ואת כרטיס האשראי BuffPay של החברה על ידי פרסום תוכן בערוצי המדיה השונים של NRG ושל המשפיענים, ועל ידי שידור טורניר משחקי וידאו של שחקני NRG או משפיענים מטעמה בערוצי ה-Twitch שלהם.

כמו כן, החברה תהיה רשאית להציג את עצמה כשותף רשמי של NRG הן במסגרת הנפקת כרטיס ה- BuffPay של החברה (Official Debit card partner) והן לוגו החברה שיופיע על מדי המשחק של שחקני NRG ובערוצי המדיה השונים שלה ושל המשפיענים מטעמה.

עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "אנחנו גאים להיות שותפים פעילים של חברת NRG, אחת מחברות הגיימינג והתוכן המובילות בעולם. אנחנו נמצאים במומנטום צמיחה מאוד גדול, ושיתוף פעולה זה הוא צעד נוסף אשר יוביל את באפ ואת BuffPay להיות הפלטפורמות המובילות לגיימרים ברחבי העולם".

הסכם בין מרכז אליצור ופרויקט ניקה

מרכז הספורט אליצור וניקה הפרויקט לשינוי חברתי באמצעות ספורט, חתמו בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ומקצועי, שנועד לקדם את הספורט העממי ולייצר זיקה בין המסגרות המקצועיות לקהילה.

הפעילות המשותפת תתמקד בבניית קהילת ספורט עממי המשלבת ילדים/ות והורים כמו גם הובלת המיזם הספורטיבי חברתי - "חוסן בתנועה" אשר צפוי לצאת לדרך במהלך השנה הקרובה ובמסגרתו צוותי אימון של ניקה יגיעו לעשרות יישובי ספר ויקימו אימוני ספורט חווייתיים בהיקף של אלפי ילדים/ות ומטרתם ליצור קהילה המשלבת מגוון אוכלוסיות תחת מכנה משותף אחד "ספורט - אורחות חיים ופיתוח מסוגלות".

לאחר מספר חודשי הכנה הודיעו יו"ר מרכז הספורט אליצור אלי עציון ומנכ"ל ניקה גדי דקל על ביסוס הסכם שבמסגרתו יפעלו הצדדים לפיתוח עולם התוכן של ניקה במסגרות התחרותיות והעממיות של מרכז אליצור תוך שילוב הספורטאים בפעילות קהילתית במגוון מוקדי הפעילות של ניקה ובפרט בפרויקט "חוסן בתנועה" בנוסף יפעלו הצדדים לקידום ספורט הורים וילדים במסגרת הספורט העממי והעשרת מערך המאמנים/ות.

גדי דקל מנכ"ל ניקה, שי משולם סמנכ"ל ניקה, אלי עציון – יו"ר מרכז הספורט אליצור, תום גרשונוביץ - 
מנהל פעילות ופיתוח ספורט אליצור. יחצ,
גדי דקל מנכ"ל ניקה, שי משולם סמנכ"ל ניקה, אלי עציון – יו"ר מרכז הספורט אליצור, תום גרשונוביץ - מנהל פעילות ופיתוח ספורט אליצור/יחצ

ניקה הנה מסגרת אימון אלטרנטיבית המתנהלת במודל "תנועת נוער" ואשר שמה לעצמה כמטרה להוות פרויקט אימפקט היוצר שינוי באמצעות הספורט, בימים אלו פועלת ניקה במעל 200 כיתות בית ספר, 60 צהרונים ופרוסה בנוסף ב 9 מוקדי פעילות בשעות אחה"צ, היקף הפעילות של ניקה בשנתה הראשונה מונה כיום למעלה מ 6,500 ילדים/ות ברחבי הארץ.

ניקה מתבססת על רצף אימון המשלב את הספורט, המפגש החברתי ופיתוח המסוגלות יחד עם הובלת פרויקטים קהילתיים, מפגשי ילדים ונוער מכל הארץ ושילוב ילדים/ות ממשפחות מוחלשות במטרה לייצר שוויון הזדמנויות ולהעניק באמצעות הספורט כלים לחיים. העמותה נוסדה ע"י גדי דקל העוסק בתחומי הספורט כבר למעלה מעשרים שנה כיזם, מפיק ומאמן מנטלי. מסגרות האימון בניקה הן החל מהגיל הרך ועד לתיכון ומתבססות על שיטות אימון חדשניות השמות את החוויה במרכז. לדברי דקל החיבור דווקא למרכז הספורט אליצור מהווה אמירה נוספת בקידום חזון השינוי באמצעות הספורט, ניקה מצאה באליצור בית חם ואוזן קשבת ושיתוף הפעולה בין הצדדים יסייע לפיתוח ערכי הספורט ככלים מעשירים בקרב אוכלוסיות מגוונות.

יו"ר אליצור אלי עציון מוסיף: "החיבור של ניקה למרכז אליצור הנו חיבור טבעי, כגוף ספורטיבי ומוביל בספורט הישראלי במרכז אליצור זיהו את הצורך בחיזוק ופיתוח הספורט העממי ואת הערכים והשיטה אותם מציגה ניקה, באמצעות שיתוף הפעולה תוכל ניקה להתפתח למוקדים נוספים ובמקביל לייצר תהליכי העצמה ופיתוח מסוגלות גם בקרב המסגרות התחרותיות, אנו רואים בניקה שותף אסטרטגי, מקצועי ומוביל ומברכים על שיתוף הפעולה".

אירוע קואליציית וואן טים. יחצ,
יוצאים לדרך. ספורט לשינוי חברתי/יחצ

אירוע השקה של קואליציית 'One Team' - ספורט לשינוי חברתי יוצא לדרך. מחר (6.4.22) יתכנסו על גדות נחל הירקון 13 ארגוני ספורט מרחבי ישראל אשר מחויבים לשינוי חברתי ומיצגים 25,000 בני נוער מ 384 מקומות שונים ברחבי הארץ ויחגגו את יום הספורט הבינלאומי באירוע ספורטיבי שבו תושק קואליציית הספורט למען שינוי חברתי.

במהלך האירוע ובמטרה לשקף את הגיוון בחברה הישראלית - יהודית, ערבית, דתית, חילונית וחרדית - יחתרו יחד נציגי החברות בקואליציה בסירות 'דרגון' בנחל הירקון. השיט המשותף מסמל את שיתוף הפעולה והחתירה יחד לעבר מטרה משותפת.

עמותת 'הגל שלי', המסייעת לאלפי נערים ונערות בסיכון לעלות על הגל ולהצליח, הצטרפה ליוזמה זו, מתוך אמונה משותפת כי לספורט יש עוצמה אדירה והוא תורם רבות לקירוב בין אנשים ואוכלוסיות שונות. הוא מסייע לגשר על הבדלים ולקדם שותפות חברתית. ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי: "עמותת הגל שלי הוקמה בכדי להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ונערים במצבי סיכון להצליח בחיים, וזאת באמצעות הכלי הספורטיבי של גלישת גלים. העמותה מפעילה פעילויות מגוונות ומסייעת לבני ובנות נוער מכל קשת החברה הישראלית - יהודים וערבים, דתיים וחילונים - כך שהצטרפות לקואליציית הספורט למען שינוי חברתי היא חלק נוסף בעשייה שלנו למען שינויי וצדק חברתי".

במהלך האירוע יתקיימו מפגשי עבודה בין המשתתפים וזאת כצעד ראשון במאמץ לרתום את הספורט כאמצעי לסייע בסוגיות חברתיות מורכבות בחברה הישראלית כגון פילוג בין קהילות, נוער בסיכון, אי שיווין מגדרי ועוד. קבוצות העבודה יתמקדו במפגש במספר נושאים: קשרי ממשל, מתנדבים, פיתוח משאבים, שיווק ומדיה חברתית ושיתוף ידע.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully