וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב עקצו את ירושלים: "לא כל קבוצה יכולה להיות מקום ראשון"

5.4.2022 / 9:00

הצהובים סיימו את הסיבוב השני בפסגה בזכות הפסד מפתיע של הירושלמים: "בסוף, מסתכלים על הטבלה והיא נראית טבעית". עכשיו מקווים בקבוצה שהמנהלת תתחשב ותתאים את הלו"ז לפלייאוף היורוליג

תקציר: ברצלונה - בטיס 63:83/ספורט1

בתום שני סיבובים בליגת העל, מכבי תל אביב חזרה למקום הכמעט טבעי שלה ונותרה בפסגה. הניצחון שלה אמש (שני) 61:84 על הפועל גלבוע/גליל ביד אליהו בצירוף ההפסד המפתיע של הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, העניק להם את המקום הראשון, וכעת הצהובים יזכו לארח את ירושלים בבית העליון. בקבוצה מחכים לקבל את סדר המשחקים שלהם בבית העליון, אחרי שכבר העבירו למנהלת בקשות לתאריכים ספציפיים בהם יוכלו לשחק לאור השתתפותם בפלייאוף ביורוליג.

"בסוף מסתכלים על הטבלה והכל טבעי, הכל כרגיל", עקץ אחד מאנשי מכבי תל אביב אתמול אחרי ההפסד של הפועל ירושלים. "חזרנו למקום שאנחנו צריכים להיות בו ושייכים אליו. לא כל קבוצה יכולה להיות במקום הראשון".

ג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
במומנטום נהדר. ריינולדס וג'ייק כהן/לירון מולדובן

הניצחון אמש היה הראשון של הצהובים העונה ללא סקוטי ווילבקין, שקיבל מנוחה. גם אנטה ז'יז'יץ' ואנג'לו קלויארו לא התלבשו וקינן אוואנס שיחק 5 דקות בלבד אתמול. מכבי קיבלה עוד משחק מצוין מרומן סורקין עם 15 נקודות ונעזרה בתרומה טובה של ג'יימס נאנלי עם 16 ב-18 דקות ושל ג'ון דיברתולומאו עם 10 ב-17.

"גלבוע ניצחה אותנו העונה, אבל הפעם שיחקנו טוב יותר והוצאנו לפועל את תוכנית המשחק כמו שצריך בשני צידי המגרש", ניתח דיברתולומאו, והחמיא לסורקין ואחרים שמסירים חלודה במשחקי הליגה. "יש שחקנים שעוברים תקופה ארוכה בלי דקות משמעותיות, הם צריכים לצבור ביטחון. זאת הזדמנות טובה בשבילנו לעבוד על דברים, אין לנו זמן להתאמן והמשחקים האלה חשובים מאוד בשבילנו".

במכבי יחלו הבוקר בהכנות למשחק נגד ברצלונה ביום חמישי, כשבמועדון עוקבים אחרי שאר התוצאות ביורוליג כדי לקבל תמונה ברורה יותר על זהות היריבה שלהם בפלייאוף. "עדיין לא התעסקנו בברצלונה. אהבתי איך שבאנו למשחק הזה, היינו אגרסיביים מאוד מהפתיחה, וגם נגד ברצלונה נצטרך לדעת לשמור על זה למשך 40 דקות", סיכם דיברתולומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully