וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אינטר פייבוריטית לאליפות". ראביו: "קשה לשחק 11 נגד 12"

יובנטוס יצאה ממירוץ האליפות אחרי סערת שיפוט והפסד 1:0 לנראזורי: "השופט הכריע את המשחק". המאמן: "בעונה הבאה נכוון לסקודטו"

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:0/ספורט1

כל העיניים בארץ המגף היו נשואות אמש (ראשון) לאצטדיון בטורינו, שם נערך הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס לאינטר. האלופה השיגה ניצחון ראשון אל הביאנקונרי בחוץ מאז נובמבר 2012 וחזרה בגדול למירוץ האליפות עם 0:1 יקר. המארחת, לעומת זאת, רחוקה שבע נקודות ומשחק עודף מהפסגה, ונדמה שכעת היא תאבק רק על שמירת המקום הרביעי.

ראביו לא חסך בביקורת כלפי השופט

במוקד המשחק עמד הפנדל שהיה והפנדל שלא נשרק. על סף המחצית הראשונה, בעיטת עונשין נשרקה לטובת אינטר - הקאן צ'לחנוילו נעצר על וויצ'ך שצ'סני, אך לאחר ערבובייה הרחבה הכדור נכנס לרשת. השופט תחילה פסל את השער בעקבות עבירה של הקשר הטורקי במהלך, אך לאחר התערבות ה-VAR נשרק פנדל חוזר בעקבות כניסה מוקדמת של שחקני הגנת יובנטוס לרחבה במהלך בעיטת העונשין. בפעם השנייה, צ'לחנוילו דייק וקבע 0:1. עם זאת, הסערה הגדולה התרחשה בכלל בצד השני, שם אלסנדרו באסטוני הכשיל את דניס זקאריה. יובנטוס טענה כי הקשר השוויצרי הוכשל בתוך הרחבה, אך השופט פסק על בעיטה חופשית בלבד.

יובנטוס הרגישה די מקופחת בעקבות האירועים והקשר אדריאן ראביו אמר לאחר המשחק: "מרוצה מההופעה של הקבוצה. כמו במשחק ההדחה מליגת האלופות נגד ויאריאל, רק היה חסר לנו השער. שיחקנו יותר טוב מהיריבה בשני המשחקים הללו. פגענו בקורה, אולי גם היה צריך להישרק פנדל לטובתנו. השופט הכריע את המשחק, זו הייה תקרית שלצערי שינתה את המשחק". לאחר מכן, הקשר הצרפתי אף פרסם ביקורת כלפי השופט ברשתות החברתיות ורשם: "קשה לשחק 11 נגד 12". חבריו לקבוצה מתיאס דה ליכט, ווסטון מקני וארתור, תמכו.

עוד בוואלה!

עדיין במאבק האליפות: אינטר גברה על יובנטוס, נאפולי על אטאלנטה

לכתבה המלאה
שחקני אינטר חוגגים. Jonathan Moscrop, GettyImages
הפייבוריטים לאליפות? שחקני אינטר חוגגים ניצחון יוקרתי/GettyImages, Jonathan Moscrop

גם כאשר יובנטוס עשתה במהלך העונה קולות של קאמבק למאבקי הצמרת, מאמנה מסימיליאנו אלגרי חזר והתעקש שקבוצתו לא במאבק האליפות. אתמול, התקבלה החותמת הסופית: "עכשיו אנשים יכולים להגיד בוודאות שיובנטוס מחוץ למירוץ האליפות. צריכים לצבור כמה שיותר נקודות כדי לסיים במקום הרביעי ואז להכין את עצמנו לעונה הבאה, בה ננסה לזכות בסקודטו. הקבוצה הזו משתפרת".

אלגרי אף סיפר כי בעיניו, היריבה המרה נמצאת בעמדה מצוינת לזכות באליפות שנייה ברציפות: "צריך להסתכל על לוח המשחקים כדי לדעת שאינטר פייבוריטית. הם השיגו ניצחון חשוב כאן, יש להם משחק חסר, התוצאה הזו נותנת ביטחון".

בצד המנצח אמר סימונה אינזאגי: "אני לא מרגיש לחץ, אנחנו במצב יותר טוב ממה שציפיתי בשלב זה של העונה. החסרנו כמה שחקנים חשובים לאחרונה, אלה דברים שמציינים כשמדברים על קבוצות אחרות אבל בהקשר שלנו מדברים רק על טקטיקה. הפנדל החוזר? השער היה צריך להיחשב מלכתחילה כי לא הייתה עבירה של צ'לחנוילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully