וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס גדול בחדרה: היום החופשי בוטל, השחקנים זומנו לאימון

במועדון ציפו לירידת מתח בעקבות ההודעה על פרידה מקורצקי בקיץ, אך לא שיערו שתגיע תצוגת נפל כמו ב-4:1 לקרית שמונה. גולן ימשיך להיפגש עם מאמנים

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:4 על הפועל חדרה בפלייאוף התחתון/ספורט1

כעס גדול בהפועל חדרה אחרי התבוסה הביתית אמש (ראשון) 4:1 לעירוני קרית שמונה. על פי הלו"ז השבועי, היום היה אמור להיות יום חופשי לשחקנים, אולם בעקבות תצוגת הנפל במשחק אתמול הוחלט לבטל את החופש ובמקום זה נקבע אימון בוקר.

שחקני הפועל חדרה מתכנסים. אודי ציטיאט
אף אחד לא ציפה לתצוגה כזו. שחקני הפועל חדרה/אודי ציטיאט

בחדרה כועסים על חלק מהשחקנים הוותיקים שנראו רע מאוד ובמקביל גם חלק מהצעירים שקיבלו הזדמנות לדקות משחק ולא ממש השפיעו על המשחק. בחדרה תיארו לעצמם שבעקבות ההודעה על סיום תפקידו של המאמן מנחם קורצקי בסיום העונה, תהיה סוג של ירידת מתח טבעית, אך אף אחד לא ציפה למשחק כל כך חלש של כל מי שעלה על הדשא.

קורצקי עצמו העדיף אמש בסיום המשחק לא להתייחס לעתידו ולמעבר שלו לקרית שמונה, אולם הוא צפוי להיפגש עוד השבוע עם איזי שרצקי על מנת לסגור איתו באופן רשמי את המעבר לקבוצה הצפונית.

בשבועות הקרובים, ימשיכו בחדרה בחיפושים אחר מאמן חדש לקבוצה. היועץ המקצועי אורן גולן ימשיך בפגישות העבודה שלו עם מאמנים שונים במטרה למצוא את המועמד המתאים לקבוצה לקראת הקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully