וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה מבהיר שטרם החליט היכן ישחק: "יש פרמטרים חדשים". בצרפת טוענים: "מהפך"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 12:25

כוכב פריז סן ז'רמן מכחיש שחתם בריאל מדריד, ועל רקע ההצעה החדשה מהצרפתים שולח מסר: "יש אלמנטים חדשים". בצרפת מדווחים על "פניית פרסה"

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:0/ספורט1

כוכב פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה מתעקש שהוא טרם הכריע היכן ישחק בעונה הבאה ועדיין לא סגר בריאל מדריד, על אף הדיווחים בספרד וברחבי אירופה. "עוד לא החלטתי כלום בנוגע לעתידי, אני קול", אמר אמבפה, אחרי שהוליך את קבוצתו לניצחון 1:5 על לוריין בליגה, "אני רוצה לקחת את הזמן שלי, כי אני לא רוצה לטעות. אני חושב על זה, כי יש אלמנטים חדשים - הרבה דברים, פרמטרים חדשים, עניינים משפחתיים, פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. אני מנסה להבין ולנתח את זה עם המשפחה שלי, כדי שאקבל את ההחלטה הנכונה".

אמבפה לא פירט וסיפר מהם ה"אלמנטים החדשים" שדיבר עליהם, אבל לאחרונה פ.ס.ז' מגבירה את מאמציה להחתים אותו על חוזה חדש. מוליכת הליגה הצרפתית מציעה לו חוזה ענקי, כולל מענק חתימה שמן, כולל סעיף בחוזהו שיאפשר לו לגרוף מיליונים על זכויות המדיה שלו. כמו כן, בצרפת מדווחים שפ.ס.ז' הבטיחה לאמבפה שתעמיד בעונה הבאה קבוצה תחרותית עוד יותר, עם סגל משופר, ושהוא יוכל לקבל את סרט הקפטן.

אשרף חכימי, קיליאן אמבפה שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
בעונה הבאה ביחד? אמבפה וחכימי/רויטרס

אמבפה נשאל בריאיון אחרי המשחק אתמול האם יש אפשרות שבסוף הוא יישאר בפריז, וענה: "כן, כמובן". לדבריו, אילו היה מקבל החלטה סופית, כבר היה מודיע אותה. החוזה שלו כידוע מסתיים בקיץ, ואומנם ריאל מדריד מאוד אופטימית בנוגע לסיכוייה לצרפו, אבל פ.ס.ז' נלחמת על שחקן העתיד שלה, שגם בהווה למעשה בולט ומוליך אותה לאליפות.

אתמול הוא כבש צמד והוסיף שלושה בישולים, והמאזן שלו העונה עומד על 23 שערים ו-17 בישולים - סך הכל מעורבות ב-40 שערים ב-35 משחקים בכל המסגרות. "הוא פשוט השחקן הכי טוב בעולם, הוא יכול לעשות הכל", אמר עליו בסיום מאמן לוריין, כריסטופר פליסייה.

בצרפת כבר כינו את הציטוטים של אמבפה כ"פניית פרסה", ועל פי דיווחים ב"France Bleu", מדובר ב"מהפך": "בפריז סן ז'רמן אופטימיים בעקבות ההצהרה, שמתפרשת ככרמז ברור לריאל על שינוי במגמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully