וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במ.ס. אשדוד מהפציעה של חמודי כנעאן: "זה מה שחסר לנו עכשיו"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 6:54

במועדון מקווים שהקשר לא גמר את העונה: "צריכים אותו איתנו". בן שמעון לא בא בתלונות לשחקנים בהפסד לבית"ר, וכבר חושב על מכבי פתח תקוה

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

חשש במ.ס. אשדוד מהפציעה של חמודי כנעאן שנטש אתמול (ראשון) את המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים אחרי שנפגע בשריר הארבע ראשי. "אם לא די בהפסד, מה שחסר לנו זה שחמודי ייעדר עכשיו לתקופה ארוכה", אמרו אמש במועדון בתקווה שהפציעה של הקשר לא תתברר ככזו שבגללה הוא יחמיץ את כל מה שנשאר מהעונה. "אנחנו צריכים את חמודי איתנו למשחקים שנשארו וכולם מחזיקים אצבעות שהוא לא קרע את השריר", אמרו במועדון.

יעקב בריהון, נאור סבג שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. דני מרון
עדיין לא הובטחה ההישארות. אשדוד/דני מרון
שלו הרוש שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
עוד הפסד, בהמשך של עונה מאכזבת/דני מרון

ההפסד אמש לבית"ר ירושלים, ייאלץ את אשדוד לחפש ניצחון או שתי תוצאות תיקו במשחקים אחרים. ההערכה היא שיספיקו לקבוצה 32 או 33 נקודות כדי להישאר ויש לה 15 נקודות בקופה כדי לעשות את זה. בשבת תארח אשדוד את מכבי פתח תקווה ואחרי שזו ניצחה את המשחק ביניהן בליגה הסדירה ערב הכניסה לפלייאוף התחתון באיצטדיון הי"א יקוו באשדוד לנקום ולנצח את הקבוצה של ניר קלינגר שבעצמה זקוקה לכל נקודה כדי להישאר בליגה. המאמן רן בן שמעון לא בא בטענות אמש לשחקניו והוא משוכנע שכולם נתנו מעצמם את הכל. בן שמעון הסכים כי במחצית הראשונה הקבוצה שלו לא היתה במגרש, אבל אחרי שעשה שינויים בהפסקה, אשדוד נראתה הרבה יותר טוב והיה מגיע לה להשוות את התוצאה. "אנחנו קבוצה טובה ונדע להוציא את הנקודות שאנחנו צריכים במשחקים הבאים כדי לא להסתבך", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully