וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד בטירוף אלקראס, נדאל בירך, פררו בכה מהתרגשות

הטניסאי בן ה-18 זכה במיאמי ורשם היסטוריה, מאמנו וטניסאי העבר הגיע למיאמי למרות מות אביו. האלוף הקדיש לאביו את הניצחון: "אדוארדו, תמיד איתנו"

תקציר גמר מיאמי: קרלוס אלקראס - קספר רוד/ספורט1

קרלוס אלקראס זכה אתמול (ראשון) בטורניר מיאמי והפך לספרדי הראשון שעושה את זה ולשחקן הצעיר ביותר אי פעם שמניף שם את הגביע. אלקראס בן ה-18, שחגג תואר מאסטרס 1,000 ראשון אחרי 5:7, 4:6 על קספר רוד (8 בעולם), זכה בתואר השלישי בקריירה והוא השלישי הכי צעיר בהיסטוריה שזוכה בתואר מאסטרס אחרי מייקל צ'אנג (טורונטו 1990) ורפאל נדאל (מונטה קרלו 2005) בגיל 18 ועוד 133 ימים.

"אין לי מילים כדי לתאר את התחושות עכשיו", אמר הספרדי אחרי משחק שארך שעה ועוד 52 דקות, "זה כל כך מיוחד לזכות בתואר המאסטרס 1,000 הראשון שלי כאן במיאמי. יש לי צוות מדהים סביבי ואת המשפחה שלי, אני כל כך מאושר". אלקראס, שיעלה אל המקום ה-11 בעולם, הוסיף: "ידעתי שקספר משחק מדהים. יש לו פורהנד אדיר. ניסיתי לשחק על הבקהנד שלו ולתקוף כל הזמן. ניסיתי לו לאפשר לו להיות דומיננטי".

הרגע בו פררו הפתיע את אלקראס

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
כוכב ענק. אלקראס/רויטרס

אלקראס חגג בסיום עם חיבוק אמיץ עם מאמנו וטניסאי העבר חואן קרלוס פררו, שהפתיע אותו אתמול במלון כשהגיע למיאמי. פררו עזב את הצוות במהלך השהות בארצות הברית בשל מות אביו, אבל חזר אחרי עלייתו של אלקראס לגמר כדי להיות איתו שם וריגש אותו מאוד. אלקראס כתב על המצלמה: "אדוארדו תמיד איתנו" והוסיף ציור של לב. זו הייתה מחווה לאביו של פררו.

טניסאי העבר הרוסי יבגני קפלניקוב צייץ: "יש רק אדם אחד נכון לעכשיו (אולי אפילו לא הוא), שיכול לנצח את אלקראס על חימר. אל תנסו להתווכח איתי על זה בכלל".

רפאל נדאל בירך את בן ארצו וכתב: "מזל טוב קרליטוס על הזכייה ההיסטורית שלך בטורניר מיאמי. הראשון מבין כל הספרדים שהגיעו לגמר". נדאל בירך גם את המפסיד וכתב: "ברכות קספר רוד על טורניר מדהים ותוצאה נהדרת. עונה נהדרת, נתראה בקרוב באקדמיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully