וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון ומכבי ראשון עלו ליתרון 0:1 בסדרות רבע הגמר בכדוריד

השרונים ניצחו 40:41 את בני הרצליה במשטק אטרקטיבי, האלופה גברה 26:33 על קרית מוצקין. הפועל רמת גן חזרה לליגת העל

אחרי שהפועל ראשון לציון והפועל אשדוד עלו ליתרון 0:1 ביום שישי ממול חולון וקרית אונו, סדרות רבע גמר הפלייאוף הנוספות בליגת הכדוריד החלו הערב (ראשון). א.ס. רמת השרון השיגה 40:41 על בני הרצליה במשחק אטרקטיבי ואילו מכבי ראשון לציון ניצחה 26:33 את מכבי קרית מוצקין. ביום רביעי ייערך המשחק השני בשתי הסדרות.

הפועל רמת גן בכדוריד חוגגת עלייה. גלעד נתן, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ברוכים השבים. שחקני הפועל רמת גן חוגגים/אתר רשמי, גלעד נתן, איגוד הכדוריד

המפגשים בין רמת השרון להרצליה סיפקו 75 שערים בממוצע בשנים האחרונות, והפעם רמת השרון ברחה ליתרון של שלושה שערים אחרי משחק צמוד, אבל האורחת צימקה ב-45 השניות האחרונות וכמעט השוותה בהפסד 41:40. רם טורקניץ' הוביל עם 11 שערים ו-8 אסיסטים, מילאן פאבלוביץ' הוסיף 8. אצל הרצליה בן ליברטי כבש 11 שערים, ולדיצה סטויאנוביץ' הוסיף 9.

מכבי ראשון לציון הובילה רק 13:14 בהפסקה, אבל ברחה במחצית השנייה ושמרה על הבית עם 26:33. אלדר שיקלושי הצטיין בשער עם 15 עצירות (36 אחוזים) ובהתקפה היו אלה ברנקו קנקרש ונדב ניזרי עם 7 שערים כל אחד. במוצקין בלטו הפיבוט פיליפ לאובץ והשוער גל דהן.

עוד הערב: הפועל רמת גן חזרה לליגת העל אחרי שלוש שנים, בזכות ניצחון 20:27 על הפועל פתח תקוה. העולה הצטרפה לאס"א תל אביב שהבטיחה עוד קודם לכן את העפלתה לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully