וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 10 נקודות, וושינגטון הובסה ב-42 הפרש על ידי בוסטון

הישראלי גם הקפיץ את גפורד לשני אלי-אופים, אבל קבוצתו הושפלה 144:102 על ידי הסלטיקס שעלו למקום השני במזרח. בראון כיכב עם 32

בעוד הוויזארדס כבר איבדו סיכוי להשתחל לטורניר הפלייאין במזרח, דני אבדיה מנצל את היישורת האחרונה של העונה כדי לשפר את מספריו ולבסס את מעמדו כאחת משחקני העתיד של הקבוצה. גם הערב (ראשון) המשיך את המומנטום האישי עם 10 נקודות, אבל וושינגטון הושפלה על ידי בוסטון סלטיקס שפירקה אותה 102:144 ועלתה למקום השני במזרח.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול בוסטון סלטיקס. רויטרס
התחיל טוב ואז נקלע לבעיית עבירות. דני אבדיה/רויטרס

הישראלי קלע חמש נקודות מהירות, אבל גם הסתבך בבעיית עבירות בתחילת הרבע השני ולא חזר עד אמצע הרבע השלישי. הוא הוסיף עוד סל ושלשה נוספת וגם הקפיץ את דניאל גפורד פעמיים לאלי-אופ, אבל זה כבר היה עמוק בגארבג' טיים. בוסטון קיבלה תצוגה איכותית מג'יילן בראון וג'ייסון טייטום וסיימה את המשחק עם 52.3 אחוזים מחוץ לקשת (23 מ-44) ושיא עונתי של 61.5 אחוזים מהשדה. כל מטאטא ירה בניצחון השלישי העונה של המארחת בפער של יותר מ-40 נקודות, וההגנה של וושינגטון לא מצאה פתרון בדרך לתבוסה קשה וכואבת.

אבדיה סיים כאמור עם 10 נקודות (4 מ-7 מהשדה, 2 מ-3 מחוץ לקשת) והוסיף 3 אסיסטים וריבאונד אחד. היו לו גם שני איבודי כדור ב-23 הדקות שלו על הפרקט.

בראון הוביל את בוסטון עם 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טייטום סיפק 22, 6 ו-7 ואיתם היו עוד חמישה קלעים בדאבל פיגרס. את הוויזארדס הובילו קנטביוס קלדוול פופ וקריסטפס פורזינגיס עם 17 כל אחד.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

קנטביוס קלדוול פופ היה חתום על הסל הראשון עבור וושינגטון, שלא מצאה תשובה לג'יילן בראון שהוביל את בוסטון עם 13 נקודות בשמונה דקות הפתיחה ליתרון 13:22. דני אבדיה נכנס אחרי שש דקות, ביצע עבירה מהירה ואחרי שלוש דקות גם קלע נקודות ראשונות עם ג'אמפ נאה. הישראלי הוסיף גם שלשה והקטין ל-29:22, אבל זה היה הסל האחרון של הוויזארדס ברבע, אותו חתם דריק ווייט עם שלשה וקבע 22:35.

ג'יילן בראון שחקן בוסטון סלטיקס מטביע. רויטרס
נהנה מכל רגע. ג'יילן בראון/רויטרס

רבע 2:

אבדיה נשאר על המגרש ופתח את הרבע עם איבוד כדור לג'ייסון טייטום, שדאג לשמור על יתרון דו-ספרתי של בוסטון. אבדיה חילק אסיסט ראשון לקורי קיספרט ולאחר מכן ביצע עבירה שלישית והוחלף. דאנק של טייטום ונקודות של מרכוס סמארט ובראון, העניקו לסלטיקס יתרון שיא: 43:59. קריסטפס פורזינגיס צלף פעמיים מהשלוש וראה את בראון מחזיר לו בצד השני, אבל הוויזארדס בכל זאת הקטינו ל-70:59 בתום המחצית.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול מרכוס סמארט שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
דני אבדיה נאבק על כדור חוזר עם מרכוס סמארט/רויטרס

רבע 3:

בראון ודניאל תייס הובילו את בוסטון בפתיחת הרבע השלישי ליתרון שיא של 17 נקודות ואילצו את ווס אנסלד ג'וניור לקחת פסק זמן, אבל זה לא עזר ושלשה של אל הורפורד הגדילה ל-60:80. אבדיה חזר לשחק באמצע הרבע השלישי ואחרי שתי דקות גם קלע והקטין ל-92:72, אך מהלך לאחר מכן הוחלף. כשחזר, הישראלי הקפיץ את דניאל גפורד לאלי-אופ נאה, כשבצד השני הורפורד הגיב בשלשה נוספת שעיגלה את בוסטון ל-100 נקודות וטייטום קלע על הראש של אבדיה בדרך ל-79:104 בסוף הרבע.

ג'ייסון טייטום שחקן בוסטון סלטיקס קולע מעל איש סמית' שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
משחק קל לבוסטון. ג'ייסון טייטום/רויטרס

רבע 4:

הסלטיקס המשיכו ריצת 0:11 אל תוך הרבע הרביעי ואילצו את וויזארדס להזעיק פסק זמן, ממנו חזר אבדיה עם אסיסט לעוד אלי-אופ של גפורד. הבעיה שזה היה הסל היחיד בתוך ריצת 2:20 של המארחת, אותה חתם פייטון פריצ'ארד עם שלשה גדולה וההפרש צמח ל-43. אבדיה ירד לספסל וקבוצתו הקטינה קצת את ההשפלה עם ריצת 0:10, אבל הפער גדל מחדש וגם שלשה נוספת של הישראלי שעלה ל-10 נקודות לא עזרה. בסיום 102:144 מוחץ לבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully