וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון ועבדה בדרך לאליפות בסקוטלנד, שער בכורה לחוגי בפולין

28 דקות לקשר, 14 דקות לחלוץ שרשם שתי החמצות גדולות ב-1:2 של סלטיק בדרבי מול ריינג'רס. חלוץ ויסלה השווה ל-2:2 מול פיאסט. רותם קלר הורחק בתבוסה של דיושג'ור

תקציר: טוונטה - פ.ס.וו איינדהובן 3:3/ספורט1

ניר ביטון וליאל עבדה מתקרבים לזכייה באליפות סקוטלנד אחרי שסלטיק ניצחה היום (ראשון) את ריינג'רס 1:2 באולד פירם. הבויז פתחו פער של שש נקודות בפסגה והבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. .

ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-62 ועבדה הצטרף אליו על כר הדשא בדקה ה-76 והגיע למצב מצוין אחרי פחות מ-60 שניות, אבל החמיץ. בדקה ה-81 הוא שוב הגיע להזדמנות פנטסטית עם בעיטה ממש מנקודת הפנדל, אבל אלן מקגרגור הדף לקרן. הבלם-קשר כאמור עשה צעד גדול בדרך לאליפות שמינית עם סלטיק, בעוד עבדה עשוי לחגוג אליפות ראשונה.

ארון ראמזי העלה את ריינג'רס ל-0:1 בדקה ה-3, אבל סלטיק הפכה ל-1:2 משערים של טום רוגיץ' (7) וקמרון קרטר-ויקרס האימתני (43). המחצית השנייה התאפיינה בעימותים חריפים ועבירות גסות ובסיום 1:2 לאורחת.

שחקן סלטיק ליאל עבדה. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
כל כך קרוב לשלישי של סלטיק. עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

* דור חוגי כבש הערב את שערו הראשון במדי ויסלה קרקוב, כשהציל לקבוצתו נקודה ב-2:2 הביתי מול פיאסט גליביצה. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-63 ואחרי שמונה דקות ניצל הדיפה לא טובה של השוער האורח כדי לבעוט את הריבאונד פנימה ולחגוג לראשונה מאז הגיע בקיץ מסט. פולטן האוסטרית. קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום ובמרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים.

* ליאור רפאלוב שיחק 73 דקות בניצחון הבית הקליל של אנדרלכט 0:4 על שרלרואה ועלתה למקום הרביעי המוביל לפלייאוף האליפות בבלגיה. לסיום העונה הסדירה נותר מחזור אחד בלבד והיא מקדימה בנקודה את גנט, שסיימה ב-2:2 אצל סרקל ברוז' ללא יונס מלדה.

* תאי בריבו השלים 90 דקות בהפסדה הביתי של וולפסברגר 2:0 לשטורם גראץ בפלייאוף העליון באוסטריה. אליאל פרץ נעדר בגלל פציעה והקבוצה של צמד הישראלים ירדה למקום החמישי.

* רותם קלר הורחק בתבוסה הביתית של דיושג'ור 5:0 לסגד שמפגרת אחריה בשתי נקודות, בקרב על הכרטיס השני לליגה הבכירה בהונגריה. המגן הישראלי פתח בהרכב וראה אדום בדקה ה-53, כשקבוצתו פיגרה כבר 4:0.

* דיא סבע שיחק 82 דקות בהפסד הביתי של אל נאסר 2:0 לאל שארג'ה בליגה של איחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully