וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרוץ ביום הזיכרון, הישג לנבחרת הרכיבה

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון הקרוב זו השנה השישית ברציפות, אשלי בונד ודניאל בלומן עושים חיל בקפיצות סוסים ופרסום ענק מחבר בין ספורט לבריאות ומודעות

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון הקרוב זו השנה השישית ברציפות. במירוץ אין נקודת זינוק או פודיום ואפשר לצאת אליו מכל מקום בו בוחרים הנרשמים והוא נערך באותה שעה בכל הארץ. המירוץ פתוח לכל מי שמעוניין לרוץ לזכרו של אדם יקר ובנוסף גם לזכרם של נופל/ת אקראי/ת ממאגר של עשרות אלפי נופלים מאז קום המדינה שקיים באתר "רצים לזכרם".

המוביל והמייסד של "רצים לזכרם" הוא בועז יעקב, חובב ריצה שבשירותו הצבאי איבד כמה מחבריו הטובים לנשק וגם חברים לחיים. את "רצים לזכרם" ייסד יעקב מתוך מטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ארצית ביום הזיכרון. בכל מירוץ מתמלא עמוד הפייסבוק של המיזם באלפי צילומים מרגשים של רצים מרחבי הארץ והעולם בחולצות עם לוגו "רצים לזכרם" ודגלי ישראל בידיהם.

יעקב: "המירוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו לאפשר לנו כאומה לזכור את כלל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה שכבר הפך למסורת עבור רבים".

מרוץ לזכרם. יחצ,
מרוץ "רצים לזכרם"/יחצ

תמורת תשלום סמלי של 10 שקל נרשמים באתר "רצים לזכרם" והמערכת מאתרת באופן אקראי שם של נופל/ת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים. לכל אחד נשלח לינק ובו מידע מפורט על הנופל שהוא נבחר לרוץ לזכרו. מי שמעוניין, יכול להוסיף שם של נופל/ת נוסף לזכרו הוא רוצה לרוץ ושני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופל/ים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של "מספר חזה" ואותו הם מדפיסים ומצמידים לחולצה בעת הריצה.

כמו כן יש אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המירוץ תמורת 40 שקל, אותה ניתן לאסוף בסניפי רשת חנויות הנוחות so good שבפריסה ארצית.

עוד הישג לרוכבים

הצלחה כבירה לישראל בתחרות ה-5 והאחרונה בסבב החורף בוולינגטון, פלורידה, כאשר אשלי בונד ודניאל בלומן סיימו במקום הראשון והשני. הניצחון של אשלי בונד וקרוליין אוף באלמור קבעו את הקריטריון של הצמד לאליפות העולם בקיץ הקרוב. כעת הרוכבת תוכל לבחור אם להתחרות בדנמרק עם הסוסה המנצחת או עם דונאטלו 141. הניצחון של בונד זיכה אותה ב-165 אלף דולר.

אשלי בונד: "איזה יום מדהים עבור נבחרת ישראל להגיע למקום הראשון והשני ב-500 אלף רולקס GP. בהחלט הגשמת חלום. אין גאה ממני להביא את הכבוד הביתה, לנבחרת ישראל".

דניאל בלומן, בכיר הרוכבים של ישראל, שסיים בשבוע שעבר במקום השלישי בגרנד פרי 4* עם אובילוק, הגיע הערב למקום השני עם לדריאנו.Z בלומן גרף 100 אלף דולר. רק חמישה צמדים העפילו לג'אמפ אוף במסלול המאתגר שהיה הערב בוולינגטון, הצמדים הישראליים השלימו אותו באופן מושלם. השניים ימשיכו להתחרות בארה"ב וקנדה ויגיעו לאירופה ביוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אשלי בונד. יחצ,
אשלי בונד/יחצ

ד"ר עמיחי אלפרוביץ, המנהל הספורטיבי של נבחרת ישראל ברכיבה: " אשלי בונד ודניאל בלומן הוכיחו שוב שהם בצמרת הרכיבה בעולם. הניצחון של שניהם מרגש מאוד, מכיוון שמדובר בתוצאה אליה כיוונו בשבועות האחרונים, ועמדו ביעד למרות מסלול טכני וקשה מאוד. ההישג שלהם מדהים מבחינה אישית ומעלה את הציפיות של שניהם ושל ההתאחדות לקראת התחרות החשובה של השנה - אליפות העולם באוגוסט. שניהם נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת מאחר והם קבעו את הקריטריון לאליפות העולם עם שני סוסים או יותר. צוות האימון ימשיך להכין אותם ואת הסוסים כדי להגיע באופן המיטבי לדנמרק".

מעלים מודעות דרך הספורט

הסטארטאפ הישראלי ויגן ניישן אשר פיתח פלטפורמה דיגיטלית מורכבת, הכוללת, בין היתר, מידע על עסקים בעלי מודעות טבעונית, זירת מסחר מקוונת של מוצרים טבעוניים וכאלו התומכים בקיימות ומודעות סביבתית, כל זאת לצד מטבע קריפטו המיועד ומכוון לצרכי קהילת המשתמשים הייחודית, מודיע היום על חתימתו של הסכם פרסום עם חברת Project 11 (11P), אחת מסוכנויות פרסום הספורט הגדולות בעולם.

על פי חזונה של ויגן ניישן, אשר הוקמה ב-2018 על ידי אייזיק תומאס, יוסי רייבי ושניאור שפירא, תכונן החברה אקוסיסטם טבעוני ראשון מסוגו, אשר, בין היתר, יעשה שימוש במטבע קריפטו ייעודי אותו הנפיקה החברה, אשר מאמינה כי השימוש בו יהווה את מנוע הצמיחה של הקהילה ושל אותה כלכלה גלובלית מבוססת קיימות, זו שתעודד צרכנים ועסקים לצרוך תוך מודעות סביבתית, הכל מתוך הבנה ששוק המזון הטבעוני לבדו, המוערך כיום ב-13 מיליארד דולר, צפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2025. חזונה זה של החברה כרוך כל העת ונובע מעצם טבעו מן האידיאולוגיה הטבעונית והחמלה הכנה בכל הקשור לבעלי החיים. ויגן ניישן הישראלית מבקשת לאפשר ל-300 מיליון הצרכנים הטבעונים בעולם ואלו הפועלים מתוך מודעות סביבתית ורצון לעולם טוב יותר, לרכוש, למכור ולהעניק מוצרים שונים בצורה שתשפיע באופן חיובי הן על עצמם והן על כדור הארץ והאקלים הגלובלי ויאפשרו שימוש נכון וחכם לכוחם הכלכלי האדיר באופן אשר ייטיב עם צרכי כדור הארץ והסביבה, ליצירת התנהלות קהילתית ברת קיימא שתפעל להיטיב עם שרשרת המזון האקולוגית.

אייזיק תומאס. אילן שפירא,
אייזיק תומאס/אילן שפירא

על פי ההסכם, 11P המחזיקה בזכויות לשימוש בשלטי פרסום ומדיות דיגיטליות בקשת רחבה של מגרשי כדורגל ברחבי אירופה, תפעל במשותף על ויגן ניישן לפרסום לוגו החברה והפצת המסר החיובי של החברה בעשרות מגרשי ספורט ובדגש על משחקי כדורגל מרכזיים בעונת הכדורגל הבאה. שווי העסקה הינו 3 מיליוני דולרים אשר ישולמו על ידי ויגן ניישן באמצעות שימוש במטבעות הקריפטו של החברה ה- Green Coin.

העלאת מודעות דרך ספורט הינה חלק בלתי נפרד מחזונה הראשוני של ויגן ניישן אשר כבר בראשית דרכה חכרה כ-15,000 דונם ביערות הגשם של האמזונס בברזיל במטרה להגן על האדמה מפני כריתת יערות וצייד חיות בר. כחלק בלתי נפרד מכך הכריזה ויגן ניישן על מתן חסות לארבע קבוצות כדורגל מקומיות (Remo, Paysandu, National ו- Iranduba) המייצגות ערים סמוכות לשער הכניסה ליערות הגשם מתוך הבנה שהעלאת המודעות באמצעות פרויקטים סביבתיים מקומיים היא המפתח במלחמה במשבר האקלים.

אייזיק תומאס, מייסד ויו"ר ויגן ניישן: "ויגן ניישן מצויה בתנופת עשיה בשנתיים האחרונות ומרחיבה מאוד את פעילותה. אנחנו נחושים לעמוד ביעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו הכוללים בין היתר חשיפה גדולה ככל האפשר לקהלי היעד שלנו. P11 היא החברה המובילה בתחומה לכן היה זה אך טבעי שניצור איתם שותפות זו. אני מודה להם ומעריך את הבעת אמונם במטבע שלנו שיביא ליצירה של מערך כלכלי חדש ובר קיימא".

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully