וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי זכה בפרס ישראל בתחום מפעל חיים

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 13:28

כבוד גדול לבעלים של עירוני קרית שמונה. בנימוקי הוועדה נכתב: "הפך את הקבוצה לעוגן לפעילות ספורט מעצימה לגאוות הצפון"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 3.4/ספורט1

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, התבשר הבוקר (ראשון) על זכייתו בפרס ישראל בתחום מפעל חיים לשנת תשפ"ב. שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, הייתה זו שבישרה לשרצקי על הבחירה בו והיא אמרה: "כבת קרית שמונה, התרגשתי מתרומתו הענפה לעיר, לילדים ולאזור הגליל בכלל. איזי השקיע כדרך חיים בקבוצה העירונית, אבל לא פחות מזה בחינוך, בחינוך הבלתי פורמלי וביוזמות רבות למען תושבי הצפון".

בנימוקי הוועדה לבחירה נכתב: "פרס ישראל בתחום מפעל חיים - תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת תשפ"ב מוענק למר איזי שרצקי על תרומתו ארוכת השנים למערכות החיים בפריפריה הצפונית בתחומי: החינוך, התרבות, הרווחה, הפנאי, הספורט והקהילה. קשר של שותפות, בראיית טובתם של ילדי הצפון וקו העימות. הקמת ושיפוץ מתנ"סים, גנים ובתי ספר, מרפאות, טיפוח התיאטרון, הספורט, משלחות של בני נוער לתחרויות של שירה, ריקוד וספורט והפיכת קבוצת הכדורגל עירוני קרית שמונה עוגן לפעילות ספורט מעצימה לגאוות הצפון. הקמת ספרייה ועוגן משמעותי לגליל העליון ולתושבי הצפון בעיתות מצוקה שחוו בסוף שנות ה 90 ועד עצם היום הזה".

בשבוע שעבר שרצקי הוכרז כאחד מהזוכים בפרס למפעל חיים בספורט על ידי משרד התרבות והספורט בהובלת מכון וינגייט. על הפרס הזה אמר: "הודיעו לי היום בבוקר ואין ספק שזה רגע מרגש שמחמם את הלב. אני הולך עם פרס בלב כבר 25 שנה וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אמשיך להרים את העיר ואת המועדון והכי חשוב מבחינתי זו הבריאות".

איזי שרצקי עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
כבוד גדול. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "בשמי ובשם הנהלת ההתאחדות לכדורגל אני מברך את איזי שרצקי על הבחירה בו לחתן פרס ישראל לשנת תשפ"ב על מפעל חיים. קרית שמונה היא אכן מפעל חיים עבור איזי שרצקי, שבחר במשך עשורים רבים לעשות לטובת העיר, תושביה ועתידה. הקשר בין שרצקי לעיר עמוק, מושרש, פורה ומפרה. אין תחום חיים אחד שבו שרצקי אינו נטוע בעבר של קרית שמונה, בהווה שלה ובעתידה. כדרכו, שרצקי רץ למרחקים ארוכים עם חזון ועשייה יוצאי דופן. האפשרות לבחור באופציה הקלה תמיד היתה זרה לו והוא הרחיק לטובת מקום שהיה זקוק לו וידע להחזיר לו אהבה. בעשייתו ארוכת השנים לטובת העיר וחבל הארץ הצפוני שלנו, מהווה שרצקי מופת לחיקוי ואין ראוי ממנו לפרס ישראל על מפעל חיים".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "רק לפני שבוע התבשרנו על זכייתו של איזי בפרס מפעל חיים בתחום ניהול הספורט ואני שמח שהכבוד לו ראוי איזי הופך כפול ומכופל. אין ראוי מאיזי לזכות בפרס ישראל ולקבל את הכבוד המגיע לו באחד הימים החשובים בלוח השנה של מדינת ישראל. חייו של איזי שזורים לאורך חייה של מדינת ישראל והוא תמצית הביטוי מלח הארץ. לאיזי שרצקי יש חלק חשוב מאוד בתולדות העיר קריית שמונה ואזור הצפון והגליל כולו ובשגשוגם בתחומים רבים. ההישגים אליה הגיעה קבוצת הכדורגל של קריית שמונה רשומים קודם כל ובעיקר על שמו של איזי שרצקי שהאמין שהשמיים הם הגבול. אני מאחל לו בריאות ושנים רבות ונוספות של עשיה למען עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully