וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גררו מאכזב? "לא פשוט להגיע ממכבי תל אביב לקבוצה כמו הפועל ירושלים"

3.4.2022 / 8:00

שחקן הכנף לא מספק את הסחורה, זיו אריה מסביר ומבקר את ברייט אנובקארה: "אני לא מקבל ממנו תפוקה, כנראה שגם לא אקבל בהמשך"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

לא כך היו רוצים בהפועל ירושלים לפתוח את הפלייאוף התחתון. עם הפסד להפועל חדרה במשחק הפתיחה ו-0:0 ביתי אתמול (שבת) עם נוף הגליל, הירושלמים יכולים להסתבך, במיוחד אם בית"ר תנצח הערב את מ.ס. אשדוד. השחקנים הודו שהמצב משפיע עליהם מבחינה מנטלית. "הגענו בלי ביטחון בגלל המשחק נגד חדרה. ראו את זה בחצי הראשון", אמרו בקבוצה. "לקח זמן להיכנס לעניינים, אבל כבר בדקות האחרונות של החצי הראשון התחלנו לשלוט ובחצי השני היינו צריכים להבקיע. זה יכול היה להיות משחק שמשנה את התחתית".

המאמן זיו אריה הסתכל בצורה דומה בסיום על הדברים ואמר: "היינו פחות טובים בחצי הראשון, אבל נוף הגליל לא היו יותר טובים, הם הגיעו לכמה מצבים מסוכנים אבל הסטטיסטיקה הייתה שווה. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים. צריך להבין, יש כאן לחץ גדול, שחקנים צעירים, כולם רוצים להישאר, זה לא פשוט. השחקנים השתדלו, המשחק הזה בלי קשר לחשיבות שלו מייצג את העונה שלנו. בכל המשחקים חסר לנו גול אחד ששווה 10-12 נקודות. אם היינו עושים את זה, אולי היינו בים עכשיו".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה. דני מרון
לא מרוצה, בלשון המעטה. זיו אריה/דני מרון

המאמן נשאל על שחקני הרכש שהגיעו והודה שהוא מאוכזב. "סולומון כרגע פצוע, וכשהבאנו את אופק ביטון לא היה את חדידה וגוני, הייתה מצוקה גדולה בקישור. לברייט אני לא רוצה להתייחס, יש לו בעיות משמעת, אני לא מקבל ממנו תפוקה וכנראה גם לא אקבל בעתיד. הוא לא הגיע לאימון ביום חמישי ומאותו הרגע הוא מושעה. גררו ואופק ביטון עושים את הכי טוב שלהם. באידיאל שלי, אני לא רוצה בכלל רכש בינואר. אם מביאים שחקנים בינואר, כנראה שמשהו לא עבד. אין בינואר מציאות, שחקנים מגיעים לא בכושר".

לדבריו של זיו אריה, "בסך הכל אדו וביטון זאת תוספת טובה, הם עושים את המקסימום. צריך להבין לגבי גררו - שחקן שהיה על גג העולם במכבי תל אביב, רץ לאליפות וקיבל הצעה מאנדרלכט מוצא את עצמו בהפועל ירושלים, ויודע שגם אם ייתן 18 גולים, הוא לא יהיה פה בעונה הבאה. זה לא פוגע במחוייבות שלו, אבל מדובר בסיטואציה לא פשוטה לילד שבא מפנמה. גם אופק ביטון שבא מהפועל תל אביב, תשאל אותו והוא יגיד לך שהיה מגיע לו להמשיך לשחק שם".

אריה הוסיף: "בסך הכל אנחנו בתקופה טובה, פרט למשחק נגד חדרה שהיה ביזיון אדיר. היום הגיעו לנו 3 נקודות, זה יהיה מאבק קשה עד הסוף ונצטרך לנצח, אחרת לא נהיה כאן. זאת התחתית".

על הלחץ במאבקי התחתית אמר: "עשיתי השבוע הרבה דברים שאני לא מאמין בהם - אימונים קצרים, מעט אסיפות, הכל כדי להרגיע את הלחץ ולשחרר אותם קצת. אם השחקנים לא היו לחוצים, זה היה כי לא אכפת להם".

ברייט אנובקארה, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
עוד עבירות משמעת. ברייט אנובקארה/דני מרון

לסיום התייחס המאמן לאיתי זדה הצעיר, ששולב כמחליף: "בגלל שברייט לא היה בסגל לקחתי אותו מהנוער, הוא שחקן משמעותי שם. יחד עם מלמוד ואחמד סלמן, הם היו עולים ליגה בהליכה בנוער ובגלל שהם אצלי הם אולי יהיו מקום שני. זדה מהיר ועובד טוב, הייתה לו עבירת משמעת לא פשוטה בההלך העונה שסלחנו לו עליה, הצעירים האלה הם העתיד של הפועל ירושלים".

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון

עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - הפועל חדרה
הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully