וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום כואב לקריירה אגדית: מייק ששבסקי נפרד עם הפסד לצפון קרוליינה

המאמן האגדי חלם על אליפות שישית עם דיוק בסבב הפרישה, אבל נעצר דווקא על ידי היריבה הגדולה עם 81:77 בפיינל פור. גם קנזס בגמר

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

קריירה אגדית של 42 שנה ו-15 יום הסתיימו: מייק ששבסקי, המאמן המיתולוגי של מכללת דיוק, נפרד הבוקר (ראשון) מכדורסל המכללות עם הפסד 81:77 לצפון קרוליינה, היריבה הגדולה, במשחק דרמטי ומותח בחצי גמר הפיינל פור של ה-NCAA.

הבלו דווילס והטאר הילס נפגשו לראשונה במעמד חצי הגמר, והקרב בין שתי המכללות השכנות ענה על כל הציפיות. הכל היה מוכן לסגירת מעגל עבור קואץ' קיי, שרצה לזכות באליפות ה-NCAA בפעם השישית בסיבוב הפרישה שלו. אבל בסופו של דבר, באופן סמלי למדי, דווקא צפון קרוליינה (שגם קלקלה את החגיגה במשחק הבית האחרון של ששבסקי מוקדם יותר העונה) הייתה זו שגנזה לו את החלום.

מאמן מכללת דיוק מייק ששבסקי. Jamie Squire, GettyImages
יורד מהפרקט, בפעם האחרונה. ששבסקי אחרי ההפסד/GettyImages, Jamie Squire

גיבור הניצחון של הטאר הילס היה הסופמור קיילב לאב, שצלף 28 נקודות והיה חתום על הסל המכריע של המשחק שנתן לצפון קרוליינה יתרון 3 חצי דקה לסיום. אר ג'יי דייויס הוסיף 18, ובצד השני הפרשמן פאולו באנצ'רו, המועמד להיבחר ראשון בדראפט ה-NBA הקרוב, ככל הנראה נפרד מהבלו דווילס עם 20 נקודות.

צפון קרוליינה תנסה לזכות באליפות השביעית שלה בגמר שייערך בלילה שבין שני לשלישי, אבל תיתקל במשוכה לא קלה בדמותה של קנזס, שהביסה 65:81 את וילאנובה בחצי הגמר הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully