וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "חיכינו לשלומי אזולאי הרבה זמן". הקשר: "אין מתוק מזה"

מאמן הפועל תל אביב החמיא לכובש שער הניצחון והודה: "מוכן לשלם שכר לימוד על שיתוף הצעירים, למקין ימשיך ב-11 עד סוף העונה". סילבס: "יכולנו לגמור את המשחק, הפסדנו בצדק"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

אחרי שלא הצליחה לעשות זאת במשך כל העונה הסדירה, הפועל תל אביב סוף סוף גברה על קבוצה מהשישייה הראשונה, והיא עשתה זאת בצורה הכי דרמטית שיש עם 1:2 על בני סכנין. שני המחליפים, יואב תומר ושלומי אזולאי הקשר, היו חתומים על המהפך שהסתיים עם שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן. בזכות הניצחון, האדומים צמצמו את הפער מהיריבה ופתחו מחדש את המאבק על המקום הרביעי.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
ניצחון דרמטי. רפואה/קובי אליהו

המאמן המנצח קובי רפואה סיכם: "היינו יותר טובים כל המשחק. במחצית הראשונה הגענו למצבים לא רעים להבקיע שער או שניים, אבל עשינו טעות שכל שבוע אנחנו חוזרים עליה וספגנו. במחצית השנייה הכנסנו את כל הכלים ההתקפיים, שיחקנו כדורגל שוטף, עברנו ל-4-4-2 עם קשר אחורי שהוא בכלל קשר קדמי. זה ניצחון מוצדק".

סתיו למקין ערך הערב בכורה בקבוצת הבוגרים והציג יכולת טובה מאוד. בדקות הסיום גם עומר סניור ואור ישראלוב מקבוצת הנוער היו על המגרש ורפואה אמר: "אני לא חושב שיש עוד קבוצה שנותנת לשחקנים בגילאים כאלה לשחק. לפעמים הם עושים טעויות, אבל אני מוכן לשלם שכר לימוד. למקין מצוין והוא ישחק עד סוף העונה בהרכב".

על שלומי אזולאי שנכנס כמחליף בישל את שער השוויון וכבש את שער הניצחון: "חיכינו לשלומי הרבה זמן. הוא שחקן מצוין וכולם יודעים את זה, אבל לפעמים לשחקנים יש תקופות לא טובות, של פציעות ושהם לא בכושר. מגיע לו ואני שמח בשבילו".

על יגאל בקר, שחזר לספסל אחרי שפינה את מקומו לשוער האוקראיני החדש בוגדן סרנבסקי: "יגאל שוער מצוין אבל זה מה שהחלטתי. הוא לקח את זה קשה, זה לא פשוט. אני אוהב אותו, אבל זו ההחלטה שקיבלתי והיא מקצועית".

כובש שער הניצחון שלומי אזולאי חגג: "שמח שעזרתי לקבוצה עם גול ובישול. עשינו משחק טוב מההתחלה, הגענו ליותר מצבים, קיבלנו גול שלא היינו צריכים לקבל ורדפנו אחריהם. אין מתוק מזה, מכוונים למקום רביעי. לאור השנה שעברתי, עם חוסר מזל של פציעות, לא התחבר לי, אבל בשבועות האחרונים עשיתי אימונים טובים ואני מרגיש טוב. התוצאה הגיעה היום, האם מגיע לי יותר דקות? תשאלו את המאמן".

עוד בוואלה!

ליגה משלהם: הפועל תל אביב רשמה 1:2 דרמטי על בני סכנין

לכתבה המלאה
מאמן בני סכנין חיים סילבס. קובי אליהו
הודה שההפסד מוצדק. סילבס/קובי אליהו

בצד המפסיד אמר המאמן חיים סילבס: "זה כואב, היה משחק פתוח. שתי הקבוצות הגיעו למצבים. הפועל הייתה יותר טובה. הפסד אכזרי, אבל הם ניצחו בצדק. היה לנו משחק לא מספיק טוב. במצב של 0:1 יכולנו לעשות 0:2 ולגמור את המשחק, אבל לצערי היינו ביום פחות טוב והפסדנו בצדק".

המאמן הוסיף: "לא באנו לשחק נגד קבוצה מליגה אחרת. הפועל תל אביב קבוצה טובה עם רצונות משלה. זה מאבק, זו דרך, הליגה מעניינת ואני שמח שכולם מעורבים במאבק על המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully