וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה בלייקרס: "היינו חייבים לנצח ולא עשינו את העבודה"

הקבוצה מעיר המלאכים בצרות לאחר ההפסד לניו אורלינס, שהרחיק אותה משמעותית מהסיכוי לפלייאוף: "ננסה לעקוף את סן אנטוניו"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

העונה המסויטת של הלייקרס קיבלה הלילה (בין שישי לשבת) עוד גושפנקה בדמות ההפסד הדרמטי 114:111 הביתי מול ניו אורלינס במשחק שהיה קריטי בכל הנוגע למאבק על כניסה לפלייאוף. לאור ניצחונה של סן אנטוניו, נראה כי החבורה של פרנק ווגל בדרך לסיים את העונה גם מחוץ לסדרת הפלייאין כשהיא רחוקה שני משחקים מהמקום העשירי, ונותרו לה עוד חמישה משחקים לשחק עד תום העונה הסדירה בטרם יחלו משחקי הפוסט סיזן.

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס שבו לשחק לאחר היעדרות ממושכת וקלעו 61 נקודות משותפות, אך קינג ג'יימס לא ממש הגיע לרגעי ההכרעה והחטיא שלשה בסיום שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. דייויס השלים הלילה את משחקו ה-37 בלבד עבור הלייקרס, כאשר הטריו לברון-דייויס-ווסטברוק שיתפו פעולה רק ב-21 משחקים העונה מתוך 77.

"אם מסתכלים על התמונה הגדולה, זה היה משחק שהיינו חיביים לנצח בו, ולא עשינו את העבודה", אמר לברון בסיום ההפסד המתסכל. מאמן הלייקרס פרנק ווגל הוסיף כי "יהיה קשה לעקוף את ניו אורלינס עכשיו בגלל פער הניצחונות בינינו וגם בגלל היתרון שיש להם במאזן בין שתי הקבוצות". עם זאת, סייג המאמן ואמר כי "יש לנו מספיק זמן כדי לנצח כמה שיותר משחקים כדי אולי לעקוף את סן אנטוניו".

ובכל זאת, לגם בערב עגום מבחינת התוצאה, לברון ממשיך לייצר מספרים היסטוריים. הכוכב השלים משחק חמישי ברציפות עם 35 נקודות ומעלה, כשזו הפעם השנייה בלבד בקריירה שלו שהוא מצליח לייצר רצף כזה. הפעם הקודמת הייתה בעונת 2005-06, אז הוא עשה זאת במשך תשעה משחקים ברציפות - כשהוא בן 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully