וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 14, וושינגטון הביסה 103:135 את דאלאס

לאחר שהמקום בפלייאוף אבד לה באופן סופי, הקבוצה מבירת ארצות הברית התפוצצה על הטקסנים. הישראלי עלה מהספסל והוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-26 דקות. 35 נקודות לקולוול-פופ, דונצ'יץ' (36) וברנסון (21) היו היחידים שתפקדו אצל המאבריקס

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון הביסה הלילה (בין שישי לשבת) את דאלאס 103:135 במשחק שלא שינה דבר מבחינת הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור. לילה לאחר שהתבשרו הוויזארדס כי לא יתמודדו בפלייאוף השנה, אפילו לא בסדרת הפלייאין זאת לאחר הניצחון של אטלנטה על קליבלנד. ללא לחץ על כתפיהם הגיעו שחקני המארחת משוחררים, עלו לפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון והחזיקו בו עד הניצחון הקליל. דני אבדיה עלה מהספסל וקלע 14 נקודות ב-26 דקות. הפורוורד הישראלי הוסיף גם 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

קנטביוס קולדוול-פופ היה האיש של המנצחת עם ערב גדול בו קלע 35 נקודות ב-34 דקות, כשהוא מדייק ב-13 מ-19 מהשדה. קריסטפס פורזינגיס הוסיף 24 ו-9 ריבאונדים מול חבריו לשעבר בעוד רוי האצ'ימורה תרם 21, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים לניצחון הקליל.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
חזר לקלוע בספרות כפולות. אבדיה/רויטרס

מבחינת המאבריקס, התבוסה הזו מסבכת אותם במאבקי המיקום בצמרת המערב כאשר האורחת מטקסס פספסה הזדמנות להיצמד לווריירס במקום השלישי בקונפרנס. לוקה דונצ'יץ' קלע 36 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כאשר ג'יילן ברנסון הוסיף 21 באחוזים נהדרים, אך מלבדם אף אחד בדאלאס לא הגיע למשחק, והיא רושמת תבוסה קשה לאחר שלושה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully