וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר מול מ.כ. חולון

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 19:02

הקבוצה של עידן מימון ניצחה 35:36 אחרי הארכה ועלתה ליתרון עם ניצחון חוץ. הפועל אשדוד ב-0:1 נגד קרית אונו

שלב הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך עם שתיים מארבע סדרות רבע הגמר: סיפתח ופינאלה אמיתי של פלייאוף סיפק לנו המפגש בין מ.כ. חולון לבין הפועל ראשון לציון. בפעם הראשונה בהיסטוריית הפלייאוף בכדוריד - משחק הוכרע רק לאחר ההארכה (אין מהעונה תוצאות תיקו בפלייאוף) - בעקבות שוויון 31:31 בתום הזמן החוקי. גם מחזיקת הגביע הטרייה הפועל אשדוד עלתה ליתרון 0:1 מול הפועל קרית אונו אחרי ניצחון 24:27.

בבית ההישרדות - א.כ. נס ציונה הבטיחה את הישארותה בליגת ווינר אחרי 28:30 על מכבי דימונה שהסתבכה בעקבות הניצחון הדרמטי של העולה מהערבה הפועל חבל אילות על מ.כ. באר שבע 37:38.

זיוואן פאסיץ' שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, אתר איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון גדול להפועל ראשון לציון. פאסיץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, אתר איגוד הכדוריד

מ.כ חולון - הפועל ראשון לציון 36:35

המאצ'אפ הזה בין הקבוצות - כלל כבר שני משחקים בליגה הסדירה שהסתיימו בשיוויון, על הקצה, וכאמור היום חזר על עצמו הסיפור. דמירוביץ' עם הצלת משחק בשניית הסיום העלה את הפועל ראשון לציון ל-0:1, ואגב אם ההארכה הייתה מסתיימת בשוויון - היה גם מוביל לדו קרב פנדלים מכריע. מתוק מבחינת עידן מימון, הכי אכזר שיש מבחינת פלח - וביום שני הסדרה עוברת לנחלת יהודה - ומעניקה לאדומים הזדמנות להכריע אותה, או לחולונים להשיב אותה למשחק שלישי ומכריע בבית.

הבקיעו לחולון: אור לוי 8, פסו 6, ריינסברג 5, סאביץ', פראליצה וריף כהן 4 כ"א, ממן 3, ברגיל 1. עצירות שוערים - אורון ברגיל עם 13 עצירות מ-47 - 28 אחוז. אור כנעני - 0 מ-1 בפנדל. הבקיעו להפועל ראשון לציון: חממי 9, נדב כהן 7, פאסיץ', סלס ושי נתן 5 כ"א, צרפתי 3, צייטלר 2. עצירות שוערים: דמירוביץ' 12 מ-35 - 34%, טל פלד 8 מ-18 - 44%.

הפועל אשדוד - הפועל קרית אונו 24:27

מחזיקת גביע המדינה חגגה השבוע את הזכייה השנייה הרצופה שלה בתואר מול רמה"ש (20:25), ואחרי שלקחה גם את גביע ווינר ערב פתיחת העונה (מול אותה קרית אונו) - היא מסמנת טרבל. לא פחות. היום היא אומנם לא הייתה בשיא האנרגיה, אבל זה הספיק לה לניצחון מול הפועל קרית אונו - שסיימה במקום הראשון בבית התחתון והעפילה לפליאוף. כאמור, אשדוד תוכל לסגור סיפור ביום שני בקרית אונו, או שהסדרה הזו תגרר למשחק שלישי בשישי הבא באשדוד. כבשו להפועל - סטפן איליץ' 5, לו אקסברוד, ריסטו וויצ'יץ' ושחר לוין 4 כ"א, עמרי קושמרו 3, ירין ליברמן 2, עמית סטלמן, אלכסנדר בביץ', עומר גרא, איתי סויסה וניבו לוי 1 כ"א. כבשו לקרית אונו: טאריק קסומוביץ' 9, עמית גל 5, דליבור סוקיץ' ואופיר סימון 4 כ"א, אלעד קפון ורועי ליבגוט 1 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully