וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בבית"ר שחקנים שברגעים הפחות טובים צריכים לסחוף אחריהם"

1.4.2022 / 11:51

יוסי אבוקסיס מבקש משחקניו לקחת אחריות ולהיות חדים יותר מול השער כבר מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד. ניב זריהן: "חזרתי טוב מהפציעה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון את מ.ס. אשדוד (20:15, ספורט4) לקרב תחתית קריטי עבור השתיים: הצהובים-שחורים מהבירה זקוקים לנקודות כדי לנסות לברוח מהקו האדום, בעוד האורחת מעיר הנמל יודעת שהפסד עלול להשיב אותה לקרבות הירידה.

הבוקר (שישי) ערך המאמן יוסי אבוקסיס את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ובפתח דבריו סיפק עדכון פצועים: "יש לנו מספר שחקנים פצועים שאני מקווה שיחזרו לעצמם. למשל ניב (זריהן, א.ס) שאני מקווה שיוכל להיות בסגל. שאר הפצועים במצב פחות טוב - בואצ'י וגרצ'קין. אנחנו מבינים שהליגה מתחילה להגיע לסוף ואנחנו חייבים לקחת נקודות בבית".

ניב זריהן בית"ר ירושלים עצבני. דני מרון
"חזרתי טוב מהפציעה". זריהן/דני מרון

כשנשאל אבוקסיס על הישורת האחרונה והחשש מירידה, השיב: "צריכים לבוא למשחקים שנשארו ולא רק לשחק טוב, אלא לנצח. אני חושב שגם במשחק האחרון שלנו מול הפועל חיפה לפני הפגרה, היתה לנו מחצית ראשונה מצוינת ואחר כך היו פציעות של שחקנים מהחלק הקדמי שיצאו. בקטע הזה צריכים להיות הרבה יותר תכליתיים מול השער ולדעת לכבוש. יש מוכנות גדולה אצל השחקנים והקהל דוחף אותנו כל הזמן אבל אנחנו חייבים להביא נקודות".

על חשיבות השחקנים הוותיקים לקבוצה: "אני מרגיש שהשחקנים נותנים מעצמם, אנחנו צריכים לקבל יותר איכות מקדימה. אני חושב שכל השחקנים שלנו רוצים ומשקיעים. אנחנו רואים את זה בג'י-פי-אסים אחרי המשחק. צריך שקט מול השער ולהיות תכליתיים כי בסוף זוכרים רק את התוצאה. יש כאן שחקנים שצריכים למשוך את הקבוצה ודווקא ברגעים הפחות טובים לסחוף את השחקנים. אנחנו מאוד משקיעים, אבל לא מספיקים חדים מול השער".

לצדו של אבוקסיס במסיבת העיתונאים ישב גם החלוץ ניב זריהן שהוסיף: "מצפה לנו משחק מול קבוצה טובה מאוד שעדיין לא סיימה את הסיפור שלה. בכללי - כל משחק יהיה קשה מעכשיו. אנחנו נבוא להרים את הקבוצה מהמצב הזה. אנחנו נראים טוב באימונים, חזרנו טוב ומאמין שיהיה בסדר. אני אישית מרגיש טוב, חזרתי טוב מהפציעה ב"ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully