וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס עקף את קארים והצטנע: "זה לא משנה אם לא תהיה הצלחה קבוצתית"

הכוכב שקלע 44 נקודות ב-119:120 הדרמטי על ברוקלין ועלה לפסגת קלעי הבאקס בכל הזמנים לא מסתנוור: "רוצה להישאר רעב"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

לאחר עוד ציון דרך היסטורי הלילה (בין חמישי לשישי) של יאניס אנטטוקומפו בניצחון הדרמטי של הבאקס, ונראה שבמועדון מקבלים את זה כעניין שבשגרה. הכוכב קלע 44 נקודות, להן הוסיף 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והוסיף שלשה קריטית ששלחה את המשחק מול ברוקלין להארכה וקינח עם שתי קליעות קריטיות מהקו שסידרו 119:120 דרמטי בחוץ. במהלך אותו משחק עקף יאניס את קארים עבדול ג'באר בטבלת גדולי הקלעים של הבאקס בכל הזמנים כשהגיע ל-14,216 נקודות לעומת 14,211 של הסנטר האגדי.

"לא ידעתי על השיא לפני המשחק", אמר יאניס בסיום המשחק מול ברוקלין, והוסיף בהומור: "זה טוב כי אני משנה את הנרטיב". מעבר לכך, ניסה להצניע הגריק פריק כל סממן להתלהבות. "אבל בסופו של היום זה לא משנה. אם העונה לא תסתיים בהצלחה קבוצתית, ואם היא לא נמשכת עד יוני המאוחר - אז אף אחד לא יזכור את זה. אני רוצה שנישאר צנועים, אני רוצה להישאר צנוע בעצמי. כך אשאר רעב ואוכל להשיג יותר ואעזור לקבוצה שלי, כך אוכל לקדם את הקריירה שלי".

המשחק הלילה מצטרף לשורה של הופעות ענק מצד היווני שהתפוצץ בחודש מרץ האחרון, בו העמיד ממוצעים של 33.3 נקודות, 12.8 ריבאונדים, 4.8 אסיסטים, 1.5 חסימות, 1.3 חטיפות, כל זה כשהוא מדייק בממוצע ב-59.1 אחוז מהשדה. בשני המשחקים האחרונים ממוצעיו של אנטטוקומפו עמדו על לא פחות מ-44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. עם מספרים כאלה הטענות להענקת תואר ה-MVP של העונה הסדירה ליאניס מקבלות חיזוק רציני.

בתוך כך, בדו"ח הפציעות נכתב כי יאניס סובל מפציעה בברכו הימנית, אך בבאקס מיהרו להרגיע. "זה לא משהו שהוא לא חווה באופן קבוע לאורך שנותיו בליגה", אמר מאמנו מייק בודנהולצר. "אני חושב שהוא במקום טוב מבחינת הכושר ולא חושב שיש משהו שצריך להדאיג. הדברים שהוא עושה יום יום על מנת להיות במיטבו מרשימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully