וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ומילאנו הפסידו, מונאקו קרובה להבטחת הפלייאוף

הבלאנקוס הפסידו 87:86 לפנאתינייקוס ואיבדו הזדמנות להבטיח את המקום השני. מילאנו נוצחה 72:63 על מונאקו הלוהטת

הפתעה גדולה הערב (חמישי) ביורוליג, כאשר ריאל מדריד התארחה באתונה אצל פנאתנייקוס שבמקום לפני האחרון והפסידה לה 87:86, מעידה שעלולה לעלות לה במקום השני בתום העונה הסדירה. מילאנו הפסידה לאחר מכן למונאקו בבית.

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הרשים מאוד. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - מונאקו 72:63

הצרפתים המשיכו במומנטום ובהצלחה הגדולה שלהם תחת סשה אוברדוביץ', חזרו מפיגור ורשמו ניצחון גדול, בעוד מילאנו איבדה סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני. מייק ג'יימס הוביל את המנצחת עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, דונטה הול קלע 16 וקלט 8 ריבאונדים, פריז לי קלע 10. שאבון שילדס קלע 22 נקודות ומסר 5 אסיסטים, בן בנטיל וקייל היינס (6 ריבאונדים) קלעו 8 נקודות כל אחד.

שחקן ריאל מדריד תומא הרטל עם סרחיו יוי, אדי טבארס, גרשון יאבוסלה, גבריאל דק. דני מרון
הפסד שלישי ברציפות לבלאנקוס אחרי הביקורים בטורקיה ובישראל/דני מרון

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 86:87

כ-48 שעות אחרי שפנאתינייקוס ספגה בביתה 95 נקודות ממכבי תל אביב ורשמה את הפסדה ה-18 העונה, היום הגיעה הפתעה גדולה במיוחד. הבלאנקוס לא שיחקו באמצע השבוע והגיעו לאואקה בידיעה שניצחון יקרב אותם לעבר הבטחת המקום השני, אך דווקא מול המדורגת לפני האחרונה רשמה את הפסדה התשיעי העונה והשלישי ברציפות, אחרי שנכנעה במשחקי חוץ גם לאנאדולו ולמכבי תל אביב.

ריאל נכנעה 22:11 ברבע הראשון ואמנם ניצחה את כל שלושת הרבעים הבאים, אבל זה לא הספיק כדי למחוק את הרבע הראשון הרע שלה שבו היא קלעה 11 נקודות בלבד. יורגוס פאפאיאניס הוביל את קלעי פאו עם 18 נקודות (9 מ-11 מהשדה), קטף 10 כדורים חוזרים (שניים יותר מהממוצע שלו ביורוליג, ליגה בה הוא הריבאונד המצטיין) והוא גם סיים עם חמש חסימות. יואניס פפאפטרו הוסיף 15 נקודות ואילו נמניה נדוביץ' קלע 13 בלבד (2 מ-4 מהשדה, 3 מ-8 לשלוש). מנגד, תומא הרטל הוביל את קלעי ריאל עם 18 נקודות, סרחיו יוי הוסיף 15 ומסר 5 אסיסטים ו-וולטר טבארס וגבריאל דק קלעו 12 נקודות כ"א, אך אלו היו ארבעת השחקנים היחידים שקלעו בספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully