וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה זקוקה לאוויר לנשימה, הפועל חיפה חוששת מהסתבכות

קלינגר ייאלץ להסתדר בשבת ללא בלוריאן הפצוע ובר שנדבק בקורונה, פלשר תורגל לצד מחרמיץ' במרכז ההגנה. האורחת רוצה לעשות צעד משמעותי להבטחת ההישארות בליגה

מחזור 28הסתיים02/04/2022
מכבי פתח תקוה
    0
      הפועל חיפה
      תקציר: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

      מכבי פתח תקוה

      במכבי פתח תקוה יודעים ששעון החול עד סיום העונה הולך ואוזל ושאם הקבוצה לא תחבר כמה ניצחונות רצופים במשחקים שעוד נותרו, התסריט הנורא מכל מבחינתה יתממש והיא תרד לליגה הלאומית.

      מחר תארח פתח תקוה את הפועל חיפה (שבת, 18:00) למשחק שהוגדר במועדון כ"משחק שחובה לנצח בכל מחיר", כאשר בהנהלת הקבוצה מקווים לקבל גם תמיכה מהיציעים ולשם כך יערכו הפנינג גדול לפני המשחק, עם מתקנים מתנפחים, עמדות אוכל ואיפור ואטרקציות נוספות למשפחות ולילדים שיגיעו לאצטדיון.

      המאמן ניר קלינגר יחסר את הבלם הפצוע אור בלוריאן וכן את ארד בר שנדבק בקורונה. דניאל פלשר יפתח כבלם לצידו של אדי מחרמיץ', כאשר בקישור מובטח מקומם של יואב הופמייסטר ועידו שחר. בחלק הקדמי צפויים לפתוח לאמק בנדה ויון ניקולאסקו, שחזרו השבוע ממשחקי נבחרותיהם.

      הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אדי מחרמיץ', דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עמית מאיר, יואב הופמייסטר, עידו שחר, אבובאקר דומביה, לאמק בנדה, יון ניקולאסקו.

      אבובקאר דומביה שחקן מכבי פתח תקוה חוגג שער עם יואב הופמייסטר. ברני ארדוב
      צפויים לפתוח מחר יחד בהרכב. הופמייסטר ודומביה/ברני ארדוב

      הפועל חיפה

      בהפועל חיפה יש מי שעדין מודאג מכך שהקבוצה טרם הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה ובקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד מכבי פתח תקוה. המאמן אלישע לוי יחסר את סער פדידה הפצוע, כאשר גם סקו טורה בספק למשחק בשל פציעה בשריר הירך האחורי. אליהם צריך לצרף כמובן גם את חסרונו המשמעותי של לירן סרדל, שסיים את העונה.

      "אנחנו חוזרים אחרי פגרת נבחרת ונעשה הכל מול מכבי פתח תקוה כדי לקחת נקודות ולהימנע ממאבקי התחתית", אמר המאמן אלישע לוי, "אנחנו צריכים להשיג יציבות, התוצאות שלנו לאחרונה פחות טובות ואנחנו פחות יציבים, מקווה מאוד שניקח את החצי השני שהיה לנו נגד בית"ר ירושלים, נבוא עם התלהבות גדולה ונדע לייצר את המשחק שעשינו נגד בית"ר בסוף - ואז גם נוכל לקחת נקודות. זה לא יהיה קל מול מכבי פתח תקוה, זו קבוצה טובה שהמיקום שלה לא ממש משקף את היכולת שלה ואני מקווה שנדע לקחת את הנקודות".

      עוד אמר לוי על היריבה: "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה שנמצאת במקום גרוע מבחינתה, וזה מסביר את הקושי בליגה הזו. הכל מאוד שוויוני, וכל קבוצה בשלב הזה של העונה, נלחמת על נקודות ולכן צפוי משחק מאוד קשה. מקווה שנדע לבוא ערוכים טוב ולקחת את הנקודות".

      הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, איזוצ'וקוו אנתוני, נועם כהן, מתיאה ליואיץ', גל אראל, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

      אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
      לא מקל ראש בקרב התחתית בפתח תקוה. אלישע לוי/ברני ארדוב

      טריוויה

      * הפועל חיפה קטעה במפגש הקודם (2:2 במחזור ה-18) רצף של ארבעה הפסדים מול מכבי פתח תקוה, ובחוץ לא ניצחה אותה מאז ה-0:2 באוגוסט 2017. על הקווים עמד אז ניר קלינגר, כיום מאמן המארחת.

      * אלן אוז'בולט, שכבש את השער הראשון באותו 2:2 לפני כחודשיים וחצי, עומד כרגע על 11 שערי ליגה ומתקרב לשיא של שחקן זר במדי הפועל חיפה, בו מחזיק ג'ובאני רוסו (13 שערים בדרך לאליפות בעונת 1998/99).

      * מכבי פתח תקוה ספגה בכל אחד מ-20 משחקי הליגה האחרונים. הפעם האחרונה ששמרה על שער נקי הייתה בניצחון הביתי 0:4 על הפועל נוף הגליל ב-23 באוקטובר.

      * הפועל חיפה צברה שתי נקודות בלבד מ-21 האחרונות וספגה בכל אחד מהמשחקים.

      * אחרי שבית"ר ירושלים כבשה פנדל מולה, הפועל חיפה נותרה הקבוצה היחידה שלא דייקה העונה מהנקודה הלבנה (היה לה פנדל אחד שהוחמץ). היא גם היחידה שלא קיבלה העונה שער משחקן מחליף.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דוד פוקסמן
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 542

      משחקי המחזור ה-28:

      שבת, 16:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט4)
      שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
      שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט4)
      שבת, 20:00: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט3)

      ראשון, 19:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
      ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

      שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully