וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה שמיניית הפלייאוף ביורוליג, באיירן ומונאקו עלו

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 23:56

הגרמנים הביסו 57:82 את הכוכב האדום בלגרד ועכשיו נותרו רק מאבקי מיקום. אולימפיאקוס ניצחה 66:73 את ברצלונה

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

ארבעה משחקים נערכו הערב (שישי) ביורוליג. אנאדולו אפס ניצחה 77:87 את אלבה ברלין בזכות הצגת ענק של שיין לארקין, אולימפיאקוס ניצחה 66:73 את ברצלונה והבטיחה שלא תסיים את העונה במקום הרביעי. באיירן מינכן פירקה 57:82 את הכוכב האדום בלגרד ותהיה בפלייאוף בפעם השנייה ברציפות.

שמונה העולות אל הפלייאוף (המיקום עדיין לא הוכרע, פרט לברצלונה שתסיים ראשונה): ברצלונה, אולימפיאקוס, ריאל מדריד, מילאנו, אנאדולו אפס, מכבי תל אביב, מונאקו, באיירן מינכן.

טיילר דורסי שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
יסיימו את העונה במקום השלישי במקרה הרע ביותר. דורסי/רויטרס
שאקיל מקיסיק שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
משחק מצוין שלו. מקיסיק/רויטרס

אולימפיאקוס - ברצלונה 66:73

היוונים נעלו את העונה הסדירה עם ניצחון ביתי נוסף ומאזן 1:13 אדיר בהיכל האחווה והשלום. המאזן שלהם עומד על 9:19 בעוד ברצלונה כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה עוד לפני הפתיחה והיא על מאזן 6:21 לפני משחק הנעילה שלה מול מכבי תל אביב.

משמעות הניצחון היא שאולימפיאקוס תסיים במקום השלישי במקרה הכי גרוע מבחינתה. אם ריאל תנצח את באיירן במחזור הסיום, אז הבלאנקוס יהיו במקום השני, אולימפיאקוס שלישית ומילאנו רביעית. אם ריאל תפסיד לבאיירן ומילאנו תפסיד, אולימפיאקוס תהיה שנייה, ריאל שלישית ומילאנו רביעית. אם ריאל מפסידה ומילאנו מנצח, אולימפיאקוס שנייה, מילאנו שלישית וריאל רביעית.

היוונים הצליחו לנצח למרות ששיחקו ללא קוסטאס סלוקאס ויוסופה פאל. מי שהתעלה היה שאקיל מקיסיק, שסיים עם 20 נקודות, סשה וזנקוב קלע 13 וטיילר דורסי סיים עם 9. את בארסה הוביל סטראץ' שאנלי עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, ניקולה מירוטיץ' קלע 11 וקלט 6 ריבאונדים.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין. דני מרון
הצגה ענקית שלו. לארקין/דני מרון

אנאדולו אפס - אלבה ברלין 77:87

הגרמנים נראו מצוין והובילו לאורך רוב המשחק, אבל בסופו של דבר שיין לארקין עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות עם תצוגת ענק. לארקין הוביל את אנאדולו לניצחון שהחזיר אותה אל המקום החמישי והיא ככל הנראה גם תסיים שם את העונה הסדירה, אלא אם תהיה הפתעה גדולה.

לארקין קלע 28 נקודות (שיא עונתי) עם 6 מ-11 לשלוש והוסיף גם 5 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות. אלייז'ה בריאנט קלע 14 והוסיף 7 ריבאונדים, אדריאן מורמן תרם 13 ו-6 ריבאונדים. אוסקר דה סילבה הוביל את קלעי אלבה עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, מאודו לו קלע 15, יוהאנס תימאן תרם 11 נקודות ויובל זוסמן, שבשלישי קבע שיא קריירה עם 20 נקודות מול פנרבחצ'ה, לא הבריק גם הפעם וסיים עם 4 נקודות בלבד.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן עם דארון היליארד. רויטרס
בפלייאוף בפעם השנייה ברציפות. לוצ'יץ' והיליארד/רויטרס

באיירן מינכן - הכוכב האדום בלגרד 57:82

הקבוצה של אנדראה טרינקיירי הייתה זקוקה להפסד של אלבה ברלין ולניצחון ב-4 נקודות הפרש ומעלה כדי להבטיח כבר היום את מקומה בפלייאוף. באיירן מינכן עמדה במשימה הזו ותסיים את העונה הסדירה במקום השמיני בפעם השנייה ברציפות, מה שגם מעלה את מונאקו אל הפלייאוף באופן סופי ורשמי. הכוכב האדום בלגרד לא תשתתף כבר בפיינל פור שייערך בעירה העונה. עכשיו באיירן תנסה להימנע ממפגש עם ברצלונה ולסיים מעל המקום השמיני. כדי לעשות את זה, הגרמנים יצטרכו לנצח בשלושת המשחקים שנותרו להם אם מונאקו תנצח את אלבה, שכבר איבדה סיכוי לעלות.

אוגוסטין רוביט הוביל את קלעי באיירן עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, דשון תומאס תרם 16 ואוגניין ירמאז סיים עם 12 נקודות. את המפסידה הוביל ניקולה קאליניץ' עם 12 נקודות, לוקה מיטרוביץ' קלע 11 וקלט 5 ריבאונדים, אבל אחרי רבע ראשון טוב הכוכב האדום הפסידה 67:39 בשלושה רבעים ולא הייתה בעניינים בכלל.

משחק נוסף:

באסקוניה - ז'לגיריס קובנה 79:96
בלטו בבאסקוניה: סטיבן אנוק 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, רוקאס גידרייטיס 17, מאתיו קוסטלו 15 ו-5 ריבאונדים, סימונה פונטקיו 11 ו-6 אסיסטים, טדאס סדקרסקיס 11, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וניה מרינקוביץ' ואלכס פטרס 10 כ"א.

בלטו בז'לגיריס: לוקאס לקאביצ'יוס 20 נקודות, קרוליס לוקוסיונס 12, ז'ופרה לוברן 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully