וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ': "מאבק האליפות לא הסתיים, יש לנו סיכוי"

31.3.2022 / 16:30

חלוץ מכבי תל אביב במסע"ת לקראת מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט4): "היינו במרחק גדול יותר מהפסגה לפני חודשיים". קרסטאיץ' על דברי לם: "זו דעתו"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה לפלייאוף העליון במומנטום נהדר עם שבעה ניצחונות ליגה רצופים, אך את היישורת האחרונה היא פתחה עם 0:0 ביתי מאכזב מול בני סכנין, שגרם לכך שהפער שלהם מהפסגה עומד על שמונה נקודות, תשעה מחזורים לסיום העונה. בשבת (20:00 בספורט4), הצהובים ינסו להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף נגד מכבי נתניה, הקבוצה מולה מחזיקת הגביע צברה נקודה אחת בלבד משש אפשריות.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישיג ניצחון ראשון בפלייאוף? קרסטאיץ'/אריאל שלום

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "לא שיניתי את הדעה שלי על מכבי נתניה, זו קבוצה איכותית מאוד וזו הסיבה שהיא בפלייאוף העליון. זה נכון שנתניה הפסידה במשחק האחרון שלה וכולם דיברו על התוצאה, אבל זה לא היה משקף. זו קבוצה טובה ואנחנו נעשה את הכל כדי לנצח. כל השחקנים כשירים והתכוננו למשחק היטב, אז אני מאמין שנוכל להשיג תוצאה טובה. אם בני לם אמר שיצאנו ממירוץ האליפות, זו דעתו".

כיצד הרגישו השחקנים אחרי המעידה מול סכנין: "זה לא היה פשוט לאבד נקודות במשחק שציפינו לנצח, אבל אלו דברים שקורים וצריכים לדעת לעבור הלאה. כולנו, הצוות והשחקנים, יודעים מה לא עבד נגד סכנין והיה לנו עכשיו זמן לטפל בזה. אני מקווה ומאמין שהשחקנים מבינים את זה, בוודאי אלו שלא היו טובים במחצית הראשונה".

על שחקני מכבי תל אביב בנבחרת: "דניאל פרץ עשה עבודה טובה ואני שמח שהיו לנו שחקנים שפתחו בנבחרת, אבל אני לא מרוצה מכך שבלטקסה לא שיחק. זה היה טוב לראות שקנדיל, קניקובסקי וגלזר שיחקו".

על עתידו: "אני חושב רק על המשחק נגד מכבי נתניה".

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"יש לנו סיכוי". יובאנוביץ'/דני מרון

עוד לפני כן נכח במסיבת העיתונאים גם החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ': "היו לנו שלושה ימי חופשה אחרי שאיבדנו נקודות נגד סכנין, אבל חזרנו לאימונים ואנחנו גם רוצים לחזור לנצח. הפער בטבלה לפני חודשיים היה 12 או 13 נקודות ועכשיו הוא 8. יש לנו סיכוי (במאבק האליפות) כי הקבוצות משחקות אחת נגד השנייה, ואם ננצח אז יש לנו סיכוי".

החלוץ גם אמר על כך שמכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את מכבי נתניה העונה: "זו קבוצה טובה, אבל אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו כדי לשנות את מה שקרה במפגשים הקודמים ולנצח. אנחנו אוהבים לשחק נגד קבוצות שמגיעות לשחק ולתקוף ומי שתהיה יותר טובה תנצח".

יובאנוביץ'' גם נשאל לסיום על חודשיו הראשונים בקבוצה: "אני מרגיש טוב, גם המשפחה שלי הגיעה וזה מצוין שהם איתי".

בתוך כך, נערך הפרויקט השנתי "עושים טוב בצהוב" לאיסוף חבילות מזון לפסח בהובלת "קרן מכבי תל אביב" בשיתוף עם ארגון "אחים לסמל". מטרת הפרויקט היא איסוף כספים עבור רכישת סלי מזון לפסח למען אוכלוסיות שידן אינה משגת - מחיילים בודדים, דרך קשישים ועד אוהדי הקבוצה וילדי מחלקת הנוער שזקוקים לסיוע. בתום מבצע ההתרמה נשבר שיא גיוס התרומות והוא עומד על 283,359 שקלים (בשנה שעברה עמד על כ-245 אלף), כולל שיא של שגרירים (307) ושיא של אוהדים שנטלו חלק ותרמו (למעלה מ-1,500).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully