וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נגד המאזן העגום: "היה לחץ, עכשיו נהיה משוחררים"

31.3.2022 / 15:20

האדומים עדיין ללא ניצחון מול קבוצה מהשישייה הראשונה, נגד בני סכנין (שבת, 20:00 בספורט3) זה ישתנה? רפואה: "זה יותר ממשחק פלייאוף"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

כשפגרת הנבחרות כבר מאחוריה, הפועל תל אביב חוזרת למחזור השני של הפלייאוף העליון עם משחק ביתי נגד בני סכנין (שבת, 20:00 בספורט3), הקבוצה לה הפסידה פעמיים העונה. למעשה, האדומים עדיין לא ניצחו העונה יריבה מהשישייה הראשונה והם ירצו לעשות זאת כדי לשמור על סיכוי סביר לסיים במקום הרביעי. המאמן קובי רפואה מקבל בחזרה את שחקני הנבחרות השונות, כאשר מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בין הקורות הוא בוגדן סרנבסקי, השוער שהגיע מאוקראינה כדי להחליף את ארנסטס שטקוס הפצוע.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. מאור אלקסלסי
ישיג ניצחון ראשון העונה על סכנין? רפואה/מאור אלקסלסי

המאמן קובי רפואה אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לשחק אטרקרטיבי, שואפים לנצח בכל משחק ואני מאוד מקווה שנעשה את זה בשבת ונשאיר את הנקודות בבית. מכל משחק אתה לומד משהו ויש את המשחק הבא כדי לתקן. במשחק הקודם נגד בני סכנין הקבוצה הייתה שונה לגמרי. זה יותר ממשחק פלייאוף, הם רחוקים חמש נקודות מאיתנו, אם ננצח המאבק מקום הרביעי נפתח. שום תוצאה אחרת חוץ מניצחון לא תבוא בחשבון".

על השבוע הקשה במדינה בעקבות שורת הפיגועים: "מצרים ומצטערים על זה, מקווה שזו הפעם האחרונה כי אנחנו רוצים לחיות בשקט, לא לפחד לצאת מהבית ולא לדאוג כל היום. כל אחד מביע את דעתו, אך לא כולם אומרים באמת את מה שהם חושבים".

ההשתלבות של בוגדן סרנבסקי ופרדי פלומן: "בזמן הפגרה הם התאמנו פה. סרנבסקי עושה רושם חיובי, זה השוער היחיד שיכולנו להביא מאוקראינה וקיבלנו החלטה להחתים אותו. הפועל היא משפחה אחת גדולה, דואגים לצרכים שלו מבחינת התאקלמות. הוא עבר משהו לא אידיאלי, אבל הוא כבר פה וגם לפני זה הוא היה בפולין. הוא מסתכל על כל מה שקורה באוקראינה אבל אנו נותנים לו את המעטפת". רפואה אף הוסיף כי השחקן היחיד שבספק למשחק הוא שי אליאס, כאשר היום או מחר הוא יידע אם אליאס יוכל לשחק.

עוד בוואלה!

הפועל ת"א מרוצה מהשתלבות פלומן, סרנבסקי יערוך בכורה נגד סכנין

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים יכניעו יריבה מהשישייה הראשונה. אזולאי/דני מרון

שלומי אזולאי התייחס לעובדה שהאדומים עדיין לא ניצחו יריבה מהשישייה הראשונה: "זה נתון לא נעים, במשחק האחרון נגד מכבי נתניה זה היה בידיים שלנו וזה ברח לנו. נגד סכנין בבית זה היה אחת המשחקים הטובים שלנו העונה ובכל זאת הפסדנו. אחרי הלחץ שהיה בחודש וחצי האחרונים להבטיח את המקום בפלייאוף נהיה יותר משוחררים".

"אנחנו רוצים להשיג את המקום הרביעי, לא יודעים מה יהיה שנה הבאה מבחינת אירופה. אנחנו משחקים מול קבוצה ברמה שלנו. פרדי פלומן? יש לו יכולות מדהימות ואפשר לראות את זה בכל יום באימון. אין סיבה שהראש לא יהיה במקום הנכון, דיברתי איתו והוא מרוצה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully