וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מרוצה מהשתלבות פלומן, סרנבסקי יערוך בכורה נגד סכנין

31.3.2022 / 9:18

השוער החדש יפתח (שבת, 20:00 בספורט3), אליאס נעדר מהאימונים האחרונים. במועדון מרוצים מהצרפתי שהגיע מלא מוטיבציה ורוצה להוכיח את עצמו במטרה להישאר בעונה הבאה. האוהדים מתלבטים אם להגיע עם דגלי ישראל. ניסנוב שוחח עם נציג המשטרה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב תפגוש בשבת (20:00 בספורט3) את בני סכנין בבלומפילד בתקוה להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ולמעשה ניצחון ראשון העונה על קבוצה מהשישיה הראשונה בליגה. מי שנמצא בספק הוא שי אליאס, שנעדר מהאימונים בשלושת הימים האחרונים עקב רגישות בשריר ורק לאחר האימון המסכם בשישי יתברר סופית מצבו.

שי אליאס, שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
נעדר מהאימונים האחרונים. אליאס/מאור אלקסלסי

מי שיפתח בהרכב הוא השוער האוקראיני בוגדן סרנבסקי, שיערוך הופעת בכורה, בעוד פרדי פלומן ימשיך לקבל קרדיט בכנף. במועדון מרוצים מהשתלבותו של הצרפתי ואומרים כי הגיע מלא מוטיבציה להוכיח את עצמו במטרה להישאר במועדון גם בעונה הבאה. רפואה מקבל בחזרה את שחקני הנבחרות, כולל מרקו יאנקוביץ', שפתח בשני משחקיה של מונטנגרו נגד ארמניה ויוון.

בקרב אוהדי הקבוצה ישנו דיון באם להגיע עם דגל ישראל למשחק בשבת, בעקבות הפיגועים האחרונים ברחבי המדינה. כזכור, נושא הדגל היה קונפליקט בעבר, בעיקר תחת הסיסמא של "מייצגים את הפועל ולא את ישראל", אך כעת אוהדים רבים רוצים לשים זאת מאחור ובמצב הנוכחי להזדהות עם המדינה והאירועים האחרונים.

עוד בוואלה!

ראשי חזיר מחוץ לביתו של שרון ניסנוב: "התנהגות ברברית של חוליגנים"

לכתבה המלאה
ראשי חזיר מחוץ לביתו של בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. לא ידוע, צילום מסך
ראשי החזיר מחוץ לביתו של שרון ניסנוב/צילום מסך, לא ידוע

ואם כבר הזכרנו את אוהדי הפועל תל אביב, אז לאחר הנחת ראשי החזיר מחוץ לביתו של הבעלים שרון ניסנוב, האחרון הוזמן היום אל ישיבת הדירקטוריון של מנהלת הליגה יחד עם בעלי בני יהודה ברק אברמוב. וראש תחום מניעת אלימות בספורט במשטרה, רפ"ק איציק עמיר.

במהלך הדיון שיתפו בעלי קבוצות הכדורגל המקצועני את נציג המשטרה בחוויות הקשות שהם ובני משפחותיהם עברו וביקשו כי המשטרה תפעל בכל האמצעים על מנת להגיע לעבריינים אלה ולמנוע תופעות נוספות מסוג זה. רפ"ק עמיר הבהיר לחברי הדירקטוריון כי משטרת ישראל לקחה לתשומת ליבה את האירועים האחרונים, פועלת באמצעים שונים על מנת להגיע לאותם הפורעים ותחמיר את צעדי האכיפה בהקשר זה, על מנת למנוע הישנות מקרים כפי שראינו לאחרונה.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר בדיון: "האחריות שלנו ושל משטרת ישראל להגן על בעלי הקבוצות. אני מצפה כי המשטרה תפעל ביד קשה כנגד אותם פורעים. לא יתכן שבעלי קבוצות מוצאים את עצמם מותקפים בבתיהם ובמגרשים בצורה ברוטאלית על ידי עבריינים. אני בטוח שהמשטרה תפעל בכל האמצעים כנגד אותם עבריינים עד להכנסתם מאחורי סורג ובריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully