וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי חזיר מחוץ לביתו של שרון ניסנוב: "התנהגות ברברית של חוליגנים"

25.3.2022 / 12:21

בעלי הפועל תל אביב הגיש תלונה במשטרה מחשש שקומץ מהאולטראס אחראי למעשה: "מקומם של הפורעים הוא מאחורי סורג ובריח"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

המחאה של אוהדי הפועל תל אביב נגד שרון ניסנוב עולה מדרגה. הבוקר (שישי) הונחו בפתח ביתו של הבעלים שני ראשי חזיר, וניסנוב החליט להתלונן במשטרה.

"אנו מזועזעים ומגנים בכל תוקף את ההתנהגות הברברית של אותם חוליגנים אשר מנסים פעם אחר פעם לפגוע בקבוצה. משפחת ניסנוב הגישה תלונה במשטרת ישראל. אנו סמוכים ובטוחים כי המשטרה תשים ידה על אותם פורעי חוק שמקומם הוא מאחורי סורג ובריח", נמסר מהפועל תל אביב בתגובה.

ראשי חזיר מחוץ לביתו של בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. לא ידוע, צילום מסך
ה"מיצג" מחוץ לביתו של ניסנוב/צילום מסך, לא ידוע
שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
אירוע מכוער. שרון ניסנוב/מאור אלקסלסי

מדובר בתופעה חוזרת אצל בכירי הפועל תל אביב. לפני ארבעה חודשים פוזרו חתיכות עוף מחוץ לביתה של המנכ"לית אודליה פרידמן, ואוהדים פקדו את ביתו של ניסנוב פעמים נוספות בשנה האחרונה.

מנהלת הליגה מסרה בתגובה: "אנו מזועזעים מהשלכת ראשי החזיר לחצר ביתו של בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. המנהלת תתמוך בהפועל תל אביב ותסייע ככל הניתן מול משטרת ישראל על מנת להגיע לעבריינים שביצעו את המעשה הנאלח. עם היוודע המקרה, שוחחו ראשי המנהלת עם שרון ניסנוב ועם קציני המטה הארצי במשטרת ישראל המעורבים כבר כעת אישית בבירור המקרה".

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "לפני מספר דקות שוחחתי עם שרון ניסנוב, חיזקתי אותו והבעתי בפניו את הזעזוע העמוק מהמקרה החמור שאירע הבוקר בביתו הפרטי. אנו פועלים מול המשטרה ומצפים מהם להגיע לעבריינים, להרחיקם מהמגרשים לצמיתות ולפעול לכך שיהיו מאחורי סורג ובריח. נמשיך להילחם באלימות בכל הכח, יחד עם בעלי הקבוצות וגורמי אכיפת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully