וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אין מתנות, צריך להתמקד במקצועי ולא בלחץ"

31.3.2022 / 13:15

מאמן מכבי פתח תקוה לקראת הפועל חיפה (שבת, 18:00): "שמח שהוצאנו שחקנים לנבחרות, אבל ברור שלא הייתה להם מנוחה כמו לאחרים"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ערכה הבוקר (חמישי) את האימון הטקטי המסכם שלה לקראת משחק הבית נגד הפועל חיפה בשבת (18:00). לאחר שלא ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים, הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה, בהם תנסה להינצל מירידה ללאומית. בפתח תקוה הגדירו את המשחק כקריטי לקראת המפגש עם היריבות במאבקי ההישרדות.

המאמן ניר קלינגר יחסר בשבת את הבלם הפצוע אור בלוריאן, וכן את ארד בר שחלה בקורונה. הקשר עידו שחר ששב מהנבחרת הצעירה והחלוץ יון ניקולאסקו, ששיחק שלשום במדי נבחרת מולדובה, ערכו היום אימון חלקי אך צפויים לפתוח בשבת.

שחקן מכבי פתח תקוה יון ניקולאסקו. לירון מולדובן
צפוי לשחק למרות העומס. ניקולאסקו/לירון מולדובן

"אנחנו לא עושים חשבונות של עומס, פצועים וחוסרים. מתמודדים עם המצב. כל שחקן שמאבדים בשלב הזה, זה לא טוב, אבל אין לנו יכולת או זמן להתעסק בזה. רואים מי יכול לשחק ומדפדפים הלאה", אמר קלינגר במסיבת העיתונאים היום. "בתקופה האחרונה שיחקנו יותר טוב, בחלק מהמשחקים זה הביא לנו ניצחונות ובחלק פחות, אבל צמצנו פערים והבאנו את הקבוצה למצב שכולנו באותה סירה ואין פערים להדביק. אני רוצה לדבר פחות, מעדיף שהשחקנים ידברו על המגרש. אני שמח שהוצאנו חמישה שחקנים לנבחרות כי זה מכניס לכושר, אבל ברור שלא הייתה להם המנוחה שהייתה לאחרים".

המאמן התייחס ליריבה בשבת: "לא מכיר משחק לא קשה. גם בקרית שמונה ניסו להגיד שיהיה משחק נוח, והיה מאוד קשה. צריך לדעת להתמודד עם כל משחק ולקחת בחשבון שאין מתנות, כל קבוצה רוצה לנצח וכל שחקן ירצה לשחק הכי טוב. בחודש האחרון אני מנסה למקד את השחקנים בצד המקצועי".

על הלחץ במשחקי סיום העונה: "אנחנו מדברים מספיק, גם בשיחות אישיות וגם בקבוצתיות. אנחנו מסוגלים להתמקד במקצועי ולא בלחץ, שעושה לך בלוק בראש. מקצועית אנחנו צריכים לשפר את זה, אבל נראה שאנחנו בסדר בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully