וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה שוב משפיע בשני צידי המגרש, יש לו ראיית משחק"

הישראלי עבר את תקופת ההסתגלות לדרישות המאמן: "אחרי שהיו עליות וירידות הוא שוב זורח בהגנה". סטוראנסקי: "הוא מוסר לא מוערך מספיק, מאוד מגוון"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

ביישורת האחרונה של העונה, כשוושינגטון כבר הפנימה כי לא תשתתף בפלייאוף השנה, דני אבדיה מנצל את ההזמדנות כדי לעשות קפיצת מדרגה והוא כעת נמצא באחת התקופות המוצלחות בקריירת ה-NBA הקצרה שלו. הלילה (בין רביעי לחמישי) אבדיה אמנם הסתפק בשמונה נקודות ובשמונה כדורים חוזרים, אך סחט מחמאות בבירה ומחברו לקבוצה אחרי ה-110:127 על אורלנדו, מולם השלימו הוויזארדס סוויפ עונתי.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Ronald Martinez, GettyImages
פקטור בהגנה וגם בהתקפה. אבדיה/GettyImages, Ronald Martinez

תומאש סטוראנסקי, שחזר לא מזמן לקדנציה שנייה בבירה, סיים עם דאבל דאבל של 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, אך לא קלע אפילו נקודה אחת. הרכז הצ'כי, שיודע כיצד לשתף פעולה עם ישראלים ומשחק תחת ננו גינזבורג בנבחרת, החמיא לפורוורד הצעיר: "דני הוא מוסר לא מוערך מספיק. היו לו כמה אסיסטים יפים הערב. יש לו ראיית משחק והוא מספיק גבוה כדי לראות מעל ההגנה. הוא עוד ישתפר ככל שיצבור ניסיון ויראה כיסויים הגנתיים שונים. אני מדבר איתו על סיטואציות שאני רואה כרכז. הוא משחק מצוין לאחרונה והוא מאוד מגוון".

אבדיה, שעלה למשחק עם כיתוב "עם ישראל חי" על הנעל כמחווה לנרצחים בפיגועים האחרונים, זכה לשבחים על היכולת בשני צידי המגרש גם ב-NBC: "אבדיה היה נהדר בהגנה בפתיחת העונה, אחרי זה היו לו כמה עליות וירידות ולאחרונה הוא שוב זורח בצד הזה של המגרש. המאמן ווס אנסלד ג'וניור סיפק הסבר הגיוני לכך. הוא אמר שאבדיה הרשים כל כך בתחילת הדרך ושהוא ביקש ממנו לקחת על עצמו משימות קשות ואחריות גדולה יותר. הייתה תקופת הסתגלות, אבל אבדיה שוב משפיע בשני צידי המגרש. הייתה לו חסימה יפה על אר ג'יי המפטון במחצית הראשונה והוא היה אחד הגורמים העיקריים לכך שהמג'יק נעצרו על 41.7% מהשדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully