וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה בנבחרת: זהבי ואלחמיד התפייסו. גם בניון ביקש להרגיע

31.3.2022 / 6:20

זהבי חש שדבריו לא הובנו כהלכה ויזם שיחה עם הבלם בעקבות הפוסט שכתב בתגובה לבקשתו לגנות את הפיגועים. המנהל המקצועי ביקש לאחד את השורות והשחקנים סיכמו ליצור מנגנון מסודר בעתיד. במקביל, חיפוש המאמן נמשך: "מי קבע ש-300 אלף יורו לשנה זה מעט?"

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

אחרי הסערה שהתפתחה אתמול (רביעי) בעקבות הדברים שכתב ערן זהבי לשחקני נבחרת ישראל בקבוצת הוואטסאפ שלהם, אשר הובילו גם לפוסט תגובה חריף של בלם הנבחרת חאתם עבד אלחמיד, השניים קיימו שיחה טובה ביניהם וניקו את השולחן בכל מה שקשור לדברים שהתפתחו ביניהם.

זהבי יזם את השיחה שהתנהלה בין השניים אחרי שהרגיש כי דבריו הלכו למקומות לא נכונים. זהבי הסביר כי לא רצה לרגע להכניס מימד פוליטי לתוך השיח בנבחרת, אלא רק ביקש שכל שחקן, יהודי וערבי, ינסה להשפיע בצורה חיובית על המגזר שלו ועל האנשים שעוקבים אחריו ומעריצים אותו. השיחה בין זהבי לאלחמיד הייתה כאמור ברוח טובה והשניים גם סיכמו כי בעתיד יהיה איזשהו מנגנון יותר מסודר בתוך הנבחרת, שיוכל לתת מענה לתגובות או גינויים כלשהם בצורה כוללת של כלל שחקני הנבחרת ולא בצורה אישית ופרטנית.

חאתם עבד אלחמיד, ערן זהבי, ביברס נאתכו שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
ליבנו את העניינים. זהבי ואלחמיד/דני מרון

זהבי לא רוצה להפוך את מה שקרה השבוע סביב הנבחרת לעניין המרכזי והוא קיים גם שיחה עם המנהל המקצועי יוסי בניון, שביקש ממנו לאחד את השורות בנבחרת ולקרב את כל השחקנים למרכז לקראת המשימה הראשונה שמחכה לנבחרת בחודש יוני.

בתוך כך, בהתאחדות לכדורגל מעריכים כי אחרי חג הפסח ולקראת סוף חודש אפריל ימונה לנבחרת מאמן. עדיין האופציה הראשונה היא מאמן זר ואחריה אלון חזן. בהתאחדות לא חושבים שאי אפשר למצוא מאמן זר ראוי שיסכים לעבוד תמורת סכום של 300 אלף יורו נטו לשנה. "מי קבע ש-300 אלף יורו נטו לשנה זה סכום נמוך?", תהה גורם בהתאחדות לכדורגל. "יש כבר עשרות מאמנים זרים ראויים שהיו מוכנים לבוא לעבוד בסכום הזה. יש מספיק מאמנים זרים שהציעו את עצמם. אורן חסון ויוסי בניון יעבדו בתקופה הקרובה קשה מאוד כדי להגיע למועמדים הסופיים, כאשר גם אופציית מאמן ישראלי נשקלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully