וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

110:127 לוושינגטון על אורלנדו, 8 נקודות ומחווה לישראל לאבדיה

הוויזארדס רשמו ניצחון שלישי בארבעה משחקים ונותרו עם סיכוי תיאורטי לכרטיס לפליי אין. אבדיה הופיע עם הכיתוב "עם ישראל חי" על הנעליים והציג שורה סטטיסטית מגוונת ב-26 דקות, עם 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון עדיין לא יכולה להכריז סופית על סיום העונה. הוויזארדס גברו הלילה (בין רביעי לחמישי) 110:127 על אורלנדו בבית, השלימו ניצחון שלישי בארבעה משחקים ונותרו עם סיכוי תיאורטי להשיג כרטיס לפליי אין.

המאזן של הוויזארדס עומד כעת על 43:33, והם רחוקים שישה משחקים מאטלנטה שמאיישת את המקום ה-10, המוביל לטורניר ההעפלה לפלייאוף. קרוב לוודאי שההדחה הסופית של הוויזארדס תגיע בקרוב, אבל עד אז היא מרשה לעצמה להמשיך לחלום לקראת ששת המשחקים האחרונים של העונה.

דני אבדיה רשם עוד משחק סולידי, שהמשיך את התקופה החיובית שלו במשחקים האחרונים. הפורוורד הישראלי קיבל 26 דקות מהספסל ואמנם הסתפק ב-8 נקודות באחוזים לא מרשימים (3 מ-10 מהשדה, 1 מ-6 מהשלוש ו-1 מ-2 מהעונשין) כשהוא קוטע רצף של ארבעה משחקים רצופים בספרות כפולות, אבל תרם באספקטים רבים אחרים, בלט בהגנה וסיים עם 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים חסימה וגם שני איבודים. אבדיה עלה לפרקט עם מחווה לעוקביו ואוהדיו הישראלים, וכתב על הנעליים שלבש "עם ישראל חי", על רקע גל הפיגועים והמתיחות הבטחונית במדינה.

המחווה של אבדיה

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
דווקא הקליעה פחות נכנסה הלילה. אבדיה/GettyImages, G Fiume

דווקא אורלנדו הייתה זו שפתחה טוב יותר, ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון עם יכולת התקפית מרשימה. אלא ששלושת הרבעים הבאים התנהלו בשליטה מוחלטת של הוויזארדס שניצחו במהלכם ב-24 הפרש בסך הכל - לא מעט בזכות העלאת הילוך של אבדיה בהגנה - והפכו פיגור מוקדם של 12 נקודות לניצחון חלק על היריבה החלשה, שירדה למאזן 57:20. הרבע האחרון היה דומיננטי במיוחד מבחינת הוויזארדס, שהציגו בו התקפה שוטפת וקלעו 41 נקודות שלא השאירו למג'יק סיכוי.

קריסטאפס פורזינגיס רשם את משחקו הטוב ביותר מאז הצטרף לוויזארדס עם 35 נקודות (11 מ-18 מהשדה, 10 מ-13 מהעונשין) לצד 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חסימות, קנטביוס קולדוול פופ חצה את רף 20 הנקודות משחק שלישי ברציפות וסיים עם 25, דניאל גאפורד היה האקס פקטור מהספסל עם 17, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות ותומאש סטוראנסקי שוב ניהל היטב את המשחק, ורשם דאבל-דאבל נדיר של 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, ללא נקודות.

קנטביוס קולדוול פופ, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
משחק שלישי ברציפות עם לפחות 20 נקודות. קנטביוס קולדוול פופ/רויטרס

אצל אורלנדו, פרנץ וגנר היה כרגיל נקודת האור כשסיים עם 28 נקודות ו-5 ריבאונדים. הוויזארדס יעלו לפרקט שוב בלילה שבין שבת לראשון, כשיארחו את דאלאס של לוקה דונצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully