וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולמי בכדורגל הנשים: מעל 91 אלף צופים במשחק בין ברצלונה לריאל

הקלאסיקו הנשי ברבע גמר ליגת האלופות עשה היסטוריה וניפץ את השיא הקודם מגמר מונדיאל 1999 (ארה"ב מול סין). בארסה ניצחה 2:5

ציון דרך היסטורי של כדורגל הנשים נקבע הערב (רביעי) בקאמפ נואו, שם התמודדו קבוצות הנשים של ברצלונה וריאל מדריד על כרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, לעיני יותר מ-91 אלף צופים. בארסה ניצחה 1:3 במדריד וגם הובילה במשחק הביתי, ריאל הפכה ל-1:2 וקיוותה לכפות הארכה, אבל המארחת הגיבה במהפך משלה והמשיכה לכבוש בדרך ל-2:5 והעפלה לשלב הבא.

קאמפ נואו מכיל כיום 99,354 מקומות וכמעט כל הכרטיסים לקלאסיקו הנשי נמכרו, כשכמה שעות לפני המשחק כבר הייתה תכונה רבה סביב האצטדיון ואלפי אוהדים הריעו לקבוצה המקומית. תחילה דובר על 96 אלף צופים, אבל הנתון הרשמי הוא 91,553. כמות פנטסטית ושיא עולמי חדש.

השיא הקודם נקבע בגמר מונדיאל 1999 באצטדיון רוז בול בפסדינה, שם נבחרת ארה"ב ניצחה בדו-קרב פנדלים את סין לעיני 90,195 צופים. שיא המועדונים היה ב-2019, כאשר ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו וביציעים נכחו 60,739 צופים.

חגיגת השערים החלה בדקה השמינית, אז מאפי לאון ניסתה להרים ברגל שמאל וכבשה מ-25 מטרים בדקה השמינית, לתשואותיהם של עשרות האלפים ביציע וגם צ'אבי וקרלס פויול. אולגה גרסיה קרמונה איזנה בפנדל בדקה ה-16 וקלאודיה סורנוסה הפכה בדקה ה-48 עם בעיטה מפתיעה מ-40 מטרים, אבל אייטנה בונמאטי וקלאודיו פינה הגיבו מיד, ואז זוכת כדור הזהב אלכסיה פוטיאס הבטיחה את הניצחון בדקה ה-62. הנורבגית קרולין האנסן השלימה מאניטה שמונה דקות לאחר מכן וברצלונה חגגה דאבל בקלאסיקו אחרי ה-0:4 הגדול של הגברים בברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully