וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לחולון לקרב חם

30.3.2022 / 16:13

משחק השלמה מהמחזור ה-17 (20:00): הסגולים ישלימו עשרה משחקים בחודש מרץ כשיפגשו את היריבה שלהם מהבירה למשחק שיכול לתת להם הזדמנות לסיים את הסיבוב השני במקום הראשון

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

משחקי ההשלמה בליגת העל יימשכו גם מחר (חמישי, 20:00) עם המשחק מהמחזור ה-17 בו תארח פועל חולון את הפועל ירושלים. בסיבוב הראשון הביסו האדומים, המוליכים את טבלת ליגת העל, את חולון בבירה 84:104.

שחקני הפועל חולון אדם סמית', ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
ימשיך בכושר הנהדר? סמית'/ברני ארדוב

הנתונים: ב-10 מתוך 11 המשחקים האחרונים בין הקבוצות לפחות קבוצה אחת קלעה מעל 91 נקודות, כשבשבעה המנצחת קלעה יותר מ-100 נקודות. המשחק הוא העשירי שעורכת חולון בחודש מרץ, מנגד הפועל ירושלים שיחקה רק חמישה משחקים באותה התקופה. ניצחון ישמור על האפשרות של ירושלים לסיים כקבוצה היחידה בליגה עם מאזן חיובי במשחקי החוץ אחרי שני סיבובים.

במרכז ההתמודדות: אדם סמית'. אחרי ההצגה הגדולה שלו נגד הפועל תל אביב ינסה הגארד להמשיך וללהוט ולהוביל את קבוצתו קרוב למקום הראשון בטבלה.

בכמה מילים: ההזדמנות האחרונה של הפועל חולון להיצמד למקום הראשון. הסגולים יודעים שניצחון ביתי ייתן להם הזדמנות לסיים בשלישייה הראשונה בתום הסיבוב השני, להרוויח עוד משחק ביתי בבית העליון, ועל הדרך להתקרב להבטחת המקום בליגת האלופות לעונה נוספת. הסגולים מגיעים למשחק בכושר מצוין כשברצף המשחקים הארוך שלהם במרץ הפסידו רק פעמיים. בהפועל ירושלים יודעים שניצחון בחולון ייתן להם ככל הנראה את המקום הראשון בתום הסיבוב השני, והם מגיעים אחרי עשרה ימים ללא משחק. האדומים ניצלו את התקופה הזאת כדי לערוך מחנה אימון בכפר בלום אליו הצטרף גם הגארד הוותיק איי ג'יי רולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully