וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בהיכון? "מאז פיטורי ספרופולוס, מכבי תל אביב חזרה לבסיס"

ביוון מתכוננים להצטלבות אפשרית בפלייאוף ומנתחים את השינוי של הצהובים: "הכדורסל לא איכותי, אך האנרגיות שונות לחלוטין"

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

ביוון כבר מתכוננים לאפשרות שמכבי תל אביב תפגוש את אולימפיאקוס ברבע גמר הפלייאוף. הצהובים מדורגים במקום השישי אחרי הניצחון אמש (שלישי) על פנאתינייקוס, ואילו הקבוצה מפיראוס מדורגת רביעית.

באתר Sport24 ציינו ש"מכבי תל אביב ריחפה באואקה ועשויה לבקר באולם השלום והאחווה", וכבר מכינים את אולימפיאקוס לקבוצה המשתפרת של אבי אבן.

"לפני חודש מכבי נראתה חצי מפורקת וללא טיפת יציבות, מה שגרם ליאניס ספרופולוס לשלם את המחיר. היום היא נראית אחרת לחלוטין", ציינו. ואכן, מאז פיטוריו של ספרופולוס הצהובים ניצחו בארבעה מתוך חמישה משחקים ביורוליג, למרות ש"הם לא התחילו לשחק כדורסל איכותי במיוחד לפתע. לא באמת קרה שינוי מהותי בן לילה. אבן עשה מהפכה קטנה, ולא יותר מזה. מה כן השתנה? רמת האנרגיות. האמריקאים של מכבי תל אביב סוף סוף משחקים בצורה משוחררת, ונראים כמו כלי נשק מסוכן בחלק האחרון של העונה".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן אולימפיאקוס גאורגיוס פרינטזיס. דני מרון
המצ' אפ הבא? ז'יז'יץ' מול פרינטזיס/דני מרון

הכותב ציין ש"עם אבי אבן, מכבי חזרה לבסיס שלה. היא משחקת את הכדורסל שהתרגלנו לראות ממנה לאורך שנים, עם לחץ על הכדור בהגנה, הליכה חזקה לריבאונד וניסיון לרוץ כמעט בכל מחיר. היא נשענת בעיקר על מהלכי אחד על אחד, ובחלק מההתקפות שלה אין אפילו מסירה אחת. אם היא גוררת אותך לכדורסל שלה, אתה עלול להיות בבעיה. זה מה שקרה לפנאתינייקוס. כשהקבוצה היריבה מכתיבה את הקצב, שולטת בריבאונד ושומרת על הכדור, למכבי תל אביב הרבה יותר קשה. פאו עמדה רק באחד מהמפתחות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully