וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הרוג ואצטדיון הרוס: מתקפת הזעם של אוהדי ניגריה אחרי ההדחה

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 11:18

שריקת הסיום למשחק נגד גאנה נתנה את האות לפריצה של הקהל המקומי הזועם, שהרס כל מה שנקרה בדרכו וגם תקף רופא זמבי שמת מפצעיו. צפו בכאוס שפרץ לאחר המשחק

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 30.3/ספורט1

הרבה מאוד דרמות, חגיגות וגם מפחי נפש סיפק ערב המוקדמות של אתמול (שלישי) שבו נקבעו רוב העולות למונדיאל שייערך בקטאר בנובמבר. אלא שלא כולם קיבלו בשוויון נפש את הכישלון של הנבחרת שלהם להעפיל. אוהדי נבחרת ניגריה, שכשלה עם 1:1 ביתי נגד גאנה ולא תהיה במונדיאל לראשונה מ-2006, איבדו שליטה לאחר המשחק והחלו במפגן ונדליזם ואלימות חריג במיוחד.

עם שריקת הסיום למשחק ששלח את גאנה למונדיאל על חשבון ניגריה, האוהדים המקומיים פרצו למגרש, הבריחו את שחקני גאנה ופשוט הרסו את האצטדיון. בסרטון ניתן לראות כניסה המונית של אוהדים, ששברו את הספסלים ואת כל מה שנקרה בדרכם. אנשי האבטחה המעטים שהיו במקום ניסו להשתלט על הכאוס, אך ללא הצלחה רבה.

לאחר דקות ארוכות של בלאגן גדול, שוטרים שנכנסו למקום, הבריחו את האוהדים באמצעות ריסוס של גז פלפל. במהלך המהומה כ-50 אוהדי גאנה שנבלעו בתוך 60 אלף האוהדים הניגרים, הוברחו לתוך המגרש מחשש שיוכו על ידי האוהדים הניגרים וחולצו מהמקום. כעת, על פי דיווחים שמגיעים מאפריקה, ד"ר ז'וסף קאבונגו, רופא זמבי שנשלח למשחק מטעם ההתאחדות האפריקאית, מת אחרי שהוכה על ידי ההמון הניגרי הזועם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully