וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר השתתף בטקס הנחת אבן פינה לרחוב על שמו: "יום מרגש"

אנשי ושחקני מכבי חיפה הגיעו לטקס החגיגי. הנשיא אמר: "הפכנו את המועדון למוביל בישראל, ולמוכר ומכובד גם בחו"ל"

הנחת אבן פינה לרחוב על שמו של יעקב שחר/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הנהלת מכבי חיפה, חברי הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה, השתתפו היום בטקס הנחת אבן פינה לרחוב על שמו של נשיא המועדון, יעקב שחר, בעיר. הטקס נערך בסמוך לאצטדיון העירוני נכחו בו כמובן גם משפחתו של שחר וראשת העיר" ד"ר עינת קליש רותם.

שחר אמר בטקס: "באמצע שנות ה-80 הגענו כספונסרים של מכבי חיפה. בשנת 1992 הפכנו לבעלים ולמועדון הפרטי המקצועי הראשון בישראל. אחרים בארץ שהלכו בדרכנו למדו מאיתנו לא מעט. הפכנו את מכבי חיפה למועדון מוביל בישראל, מועדון מוכר ומכובד גם מחוץ לגבולות ארצנו. הבאנו כבוד גדול לישראל ולחיפה בפרט".

ראשת העיר, ד"ר עינת קליש רותם, הוסיפה: "זה יום מרגש עבור העיר והמועדון. חיפה היא עיר שחיה ונושמת כדורגל. עיר שיודעת לכבד ולהוקיר את תושביה שתרמו וממשיכים לתרום. היום מגיעה לידי מימוש גולת הכותרת, אבן פינה לרחוב על שם יעקב שחר, האדם המזוהה ביותר עם המועדון. יעקב היקר, הודות לתרומתך הפכה מכבי חיפה לאימפריית כדורגל בעלת שם עולמי, הישגיה הביאו כבוד לעיר ואנו מודים לך".

יעקב שחר, אשתו נילי וראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם. הנחת אבן פינה לרחוב על שמו של שחר. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
כבוד גדול. שחר עם אשתו נילי (במרכז) וראשת העיר קליש רותם/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. שלומי גבאי
"אחרים בארץ שהלכו בדרכנו למדו מאיתנו לא מעט". שחר/שלומי גבאי

היום גם הונחה אבן פינה למוזיאון מכבי חיפה. המוזיאון יוקם ברחבת האצטדיון על ידי מכבי חיפה ומהעירייה נמסר ש"הוא יעמוד בסטנדרט אירופי ובעלות המוערכת במיליוני שקלים, כאשר אף הוקצה תקציב מיוחד על ידי החברה הכלכלית לפיתוח התשתיות של המוזיאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully