וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן מוצא באלבה את היד שנעלמה במכבי תל אביב: "נראה כמו דייויד בלו צעיר"

בשבעה חודשים בגרמניה, זוסמן קלע יותר שלשות מבשלוש השנים הקודמות בישראל. בטורקיה החמיאו אחרי שיא הקריירה: "קלע ברגעים החשובים"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

בצעירותו נחשב יובל זוסמן לא רק לשחקן הגנה מבטיח, אלא גם לקלע שלשות לא רע בכלל. אבל בארבע העונות שלו כשחקן מכבי תל אביב היכולת הזו לא באה לידי ביטוי כמעט, במיוחד לא ביורוליג. 34 שלשות בלבד בארבע עונות היו לו במדים הצהובים-כחולים, אבל מאז שהחליף אותם במדים הצהובים-כחולים של אלבה ברלין, משהו השתחרר.

אחרי שקבע אתמול (שלישי) שיא קריירה של 20 נקודות כולל 5 שלשות בניצחון 57:66 על פנרבחצ'ה באיסטנבול, זוסמן עומד העונה על 31 שלשות ביורוליג. לשם השוואה, בשלוש השנים הקודמות במכבי תל אביב הוא חיבר 30 שלשות בלבד.

המספרים של זוסמן אמנם עדיין לא מרשימים במיוחד וב-28 הופעות יורוליג במדי אלבה הוא קולע 6.9 נקודות למשחק, אבל בכל הקשור לקליעה מבחוץ נראה שהידית התאפסה. הוא מדייק ב-42 אחוזים מהשלוש ביורוליג, ובאחוז זהה גם במסגרת הליגה הגרמנית.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
לפחות באספקט אחד הוא עשה קפיצת משמעותית. זוסמן בפעולה, אתמול/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אתמול, כאמור, הוא היה במיטבו וקבע לא רק שיא קריירה של נקודות ביורוליג, אלא גם שיא שלשות. בתקשורת הטורקית החמיאו לזוסמן ואף ציינו ש"הוא נראה כמו גרסה צעירה של דייויד בלו. הסלים שלו הגיעו ברגעים חשובים".

זוסמן אמר בסיום ש"הדבר שהכי משמח אותי זה הניצחון. לדעתי, זה הניצחון הראשון שלי על פנרבחצ'ה במשחק חוץ. זה אולם ביתי מאוד, האוהדים מקשים עליך, אף פעם לא קל לשחק כאן. יכול להיות שהניצחון הזה קצת מפתיע, אבל אני חושב שהוצאנו לפועל בצורה מצוינת את תוכנית המשחק שלנו, וניצחנו בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully