וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם ישראל חי" על הנעל: מחוות ההזדהות של דני אבדיה בעקבות הפיגוע

שחקן וושינגטון יופיע עם כיתוב מיוחד על הנעליים נגד אורלנדו. המסירה מאחורי הגב? "זה קל, יהיו לי עוד הרבה כאלה בהמשך". ויש גם מחמאות מכתב הוויזארדס: "יש לו יתרון על שאר הצעירים המוכשרים בקבוצה"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה מתכנן מחוות הזדהות עם תושבי ישראל על רקע גל הפיגועים בשבוע האחרון. אחרי ההפסד של וושינגטון 107:94 לשיקגו הלילה (בין שלישי לרביעי), סיפר הפורוורד הצעיר שיופיע למשחק הבא נגד אורלנדו בין רביעי לחמישי, עם הכיתוב "עם ישראל חי" על נעליו.

"עצוב לי מאוד לשמוע על מה שקורה בארץ. יש דברים גדולים יותר מכדורסל וקשה לי עכשיו, עם כמה שאני משחק ב-NBA ומנסה לייצג אותנו", אמר אבדיה אחרי שקלע 14 נקודות והוריד 8 ריבאונדים במשחק. "החברים והמשפחה שלי בארץ, אני צופה בחדשות כמעט כל יום, ולבי עם המשפחות ועם עם ישראל. נקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר. לא ניכנס לפוליטיקה, אבל בינתיים אני שולח אהבה וחיבוק".

בכל הנוגע למשחק עצמו, אבדיה המשיך להציג יכולת משופרת. הוא סיים עם 6 מ-10 מהשדה כולל 2 מ-5 מהשלוש, תרם גם 3 אסיסטים - אחד מהם יפה במיוחד מאחורי הגב לרוי האצ'ימורה - והציג הגנה מצוינת לפרקים על דמאר דרוזן, הכוכב של הבולס.

"באופן כללי, אני מרגיש הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה", מספר אבדיה. "הגנתית, אני לא אהיה מושלם ולא אעצור את הכוכבים של היריבה לגמרי, כי בכל זאת מדובר באולסטארים, בשחקני על, אבל אני תמיד אהיה שם כדי להקשות עליהם את החיים, לגרום להם לקחת זריקות מאתגרות יותר".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. John Fisher, GettyImages
"יש דברים יותר גדולים מכדורסל". אבדיה/GettyImages, John Fisher

כאמור, המסירה של אבדיה מאחורי הגב להאצ'ימורה הייתה אחד הרגעים היפים במשחק. "אני אוהב למסור את הכדור, וכשאהיה יותר נינוח יהיו לי יותר רגעים כאלה. הם יגיעו, והרבה", אמר הישראלי. "זה היה די קל. השחקן של שיקגו לא ציפה למסירה כזאת, ולכן זה עבד. לא תמיד זה יהיה כל כך נוצץ, אבל אני משתדל שגם המסירות הנוצצות שלי יהיו יעילות". אבדיה מקווה להמשיך להשתפר גם בתור המוציא לפועל במהלכי פיק אנד רול. "עדיין יש לי המון מה ללמוד בפיק אנד רול, אבל אני מרגיש שזה הולך ומשתפר ואני מקווה להתמחות בתחום הזה ככל שהזמן יעבור. אני צובר ביטחון ומתבגר, והלוואי שזה יימשך ככה כל הקריירה".

אבדיה שקלע בספרות כפולות בארבעה משחקים ברצף, סחט מחמאות גם מהתקשורת המקומית. כתב הוויזארדס כריס מילר אמר: "מגיע לדני המון קרדיט על המאמץ שעשה כדי לשמור על אחד משחקני האחד על אחד הטובים ב-NBA. היה מהלך אחד בו דני הראה בגרות מיוחדת. הוא ידע שדמאר מרבה לעשות הטעיות קליעה, אז נשאר לעמוד, לא התפתה לנסות לחסום אותו וגרם לו ליפול לרצפה ולבקש פסק זמן. הדברים הקטנים האלה, אתה רואה בהם את השיפור שלו. לדני יש יתרון על שאר הצעירים של וושינגטון. כולם יהיו שחקני רוטציה בעונה הבאה, אבל לדני יש משהו מיוחד, כי יש לו את הסייז הנכון לצד היכולת לשמש גם כפליימייקר וגם כסטופר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully