וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה 107:94 לשיקגו, 14 ו-8 ריבאונדים לדני אבדיה

הישראלי המשיך במגמת השיפור כשהגיע לספרות כפולות משחק רביעי רצוף, תרם גם 3 אסיסטים, אבל לא הצליח למנוע מדרוזן (32) להכריע במחצית השנייה

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה ממשיך להיות אחת מנקודות האור הבולטות של וושינגטון בישורת האחרונה של העונה - גם כשהקבוצה מפסידה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוויזארדס נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים כשנכנעו 107:94 לשיקגו בבית, בעוד משחק מעודד מבחינתו של הפורוורד הישראלי.

אבדיה רשם משחק רביעי רצוף (ושביעי בתשעת המשחקים האחרונים) עם ספרות כפולות בטור הנקודות, כשקלע 14 (6 מ-10 מהשדה, 2 מ-5 מהשלוש) לצד 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה, חסימה ושני איבודים ב-29 דקות. לצד הגנה מרשימה לפרקים על כוכבי הקו האחורי של הבולס, אבדיה המשיך להראות גם ביטחון ויצירתיות גם בצד ההתקפי, כשההיילייט של הלילה מבחינתו מגיע עם מסירה נאה מאחורי הגב לרוי האצ'ימורה ברבע האחרון.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול מלקולם היל, שיקגו בולס. Mitchell Layton, GettyImages
נראה טוב בשני צידי המגרש. אבדיה/GettyImages, Mitchell Layton
זאק לאבין, שיקגו בולס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
זאק לאבין, שיקגו בולס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס/רויטרס

כך או כך, זה לא הספיק לוויזארדס שירדו למאזן 43:32, ואיפשרו לבולס שהיו חייבים את הניצחון לשפר את המאזן ל-32:44 שמקרב אותם להבטחת המקום בפלייאוף. המחצית הראשונה הייתה בסימן ניקולה ווצ'ביץ', שהגיע ל-20 נקודות בשני הרבעים הראשונים ושלט במצ' אפ האישי מול קריסטאפס פורזינגיס.

אבל אם בשני הרבעים הראשונים וושינגטון הצליחה להצר את צעדיו של דמאר דרוזן, בין היתר בזכות הגנה אישית טובה של אבדיה, במחצית השנייה המגמה השתנתה, והשוטינג גארד המצטיין השתלט על המשחק. בשני הרבעים האחרונים הוא קלע 23 עם 10 מ-15 מהשדה, בדרך למשחק של 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ולבריחה ברבע האחרון שהסתיים ב-21:32 לבולס.

דמאר דרוזן, שיקגו בולס. Mitchell Layton, GettyImages
השתלט על העניינים במחצית השנייה. דרוזן/GettyImages, Mitchell Layton

ניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 27, בעוד זאק לאבין הסתפק ב-14 בשורות המנצחת. מנגד, הוויזארדס קיבלו שיא עונתי מרוי האצ'ימורה שפתח בחמישייה משחק שישי ברציפות לאור הפציעה של קייל קוזמה (שלא יחזור גם במשחק הבא, מה שיבטיח עוד דקות לו ולאבדיה) וסיים עם 21. קנטביוס קולדוול פופ תרם 20 למפסידה, שתנסה לחזור למסלול הניצחונות בעוד פחות מ-24 שעות כשתארח את אורלנדו החלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully