וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל חוגגת: "זה היה גמר", כריסטיאנו רונאלדו השווה עוד שיא

הנבחרת של פרננדו סנטוס עלתה למונדיאל שישי ברציפות לאחר ה-0:2 על צפון מקדוניה, הכוכב עלה בפעם החמישית לטורניר

תקציר מפלייאוף המונדיאל: פורטוגל - צפון מקדוניה 0:2/ספורט1

חגיגות גדולות בפורטוגל לאחר ה-0:2 של הנבחרת המקומית הערב (שלישי) על צפון מקדוניה בפלייאוף המונדיאל במשחק שנערך באצטדיון דרגאו. האיברים נהנו מצמד של ברונו פרננדש (32 ו-65) ותהיה בפעם השישית ברציפות בגביע העולם. כריסטיאנו רונאלדו, רשם עוד ציון דרך מרשים בקריירה המפוארת שלו כאשר הבטיח השתתפות חמישית במונדיאל, הישג שרשמו לפניו רק שלושה שחקנים: אנטוניו קרבחאל (מקסיקו), לותר מתאוס (גרמניה) ורפא מארקס (מקסיקו).

גם ליאונל מסי השלים את אותו הישג עם נבחרת ארגנטינה (גם סרחיו ראמוס עשוי להשוות את השיא באופן תאורטי אם יזומן לסגל נבחרת ספרד לקטאר). שוער נבחרת איטליה לשעבר ג'אנלואיג'י בופון נמנה על סגל האזורי בחמישה מונדיאלים, אך במונדיאל שנערך בצרפת ב-1998 היה שוער מחליף ולא שיחק אפילו דקה אחת. בנוסף, לרונאלדו יש 17 הופעות במונדיאלים והוא רחוק 8 משחקים ממתאוס שמחזיק בשיא. המשמעות היא שלצערו גם אם פורטוגל תגיע לגמר, הוא לא ישבור את השיא.

איש המשחק של פורטוגל וכובש הצמד ברונו פרננדש: "זה מיוחד מאוד, כל המטרות שלנו הושגו וזה הדבר הכי חשוב. אני חושב ששיחקנו טוב יותר. אני שמח על ההופעה שלי, אבל זה שעלינו משמח אותי יותר, הבטחנו מקום בגביע העולם. אני שמח שעזרתי לנבחרת, אני לא כאן כדי להבקיע, אני כאן כדי לעזור. אם צריך שאבקיע שערים - אז אני שמח לעשות את זה".

נונו מנדש: "התכוננו למשחק גמר, ידענו שהולך להיות קשה. הם נתנו כל מה שיש להם, ולמרבה המזל יצאנו עם הניצחון. אנחנו מאוד שמחים, בימינו אין דבר כזה משחקים קלים. המקדונים לא ויתרו, אבל הבאנו את הניצחון הבייתה. המטרה העיקרית שלנו היה להשיג את הכרטיס לקטאר, וזה מה שעישנו. עכשיו זה הזמן להכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully