וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "היה חשוב לנו להוכיח שאנחנו יכולים לנצח בחוץ"

29.3.2022 / 21:06

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-83:95 על פאו: "לא משחק טוב, אבל הניצחון מקרב אותנו לטופ 8". על הפיגוע: "הלב עם הקורבנות"

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

במכבי תל אביב שבעי רצון לאחר ה-83:95 בחוץ הערב (שלישי) על פנאתינייקוס ביורוליג, שהיה ניצחונה הרביעי בלבד העונה של האלופה הישראלית מחוץ לביתה. הקבוצה של אבי אבן נקלעה לפיגור במחצית הראשונה אך ריצת 0:12 ברבע הראשון ועוד 3:17 לקראת סיום המחצית הראשונה, מה שהעביר את השליטה במשחק לאורחת, שסגרה ניצחון שלישי ברציפות ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום ברבע הגמר, לראשונה מאז שינוי הפורמט במפעל ב-2017.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום, תוך כדי התייחסות לפיגוע הירי בבני ברק: "זה היה ערב קשה מאוד אחרי עוד התקפת טרור בישראל, זה קשה עבורי לדבר על כדורסל אחרי החדשות. הלב שלי וכל הלב של ארגון מכבי תל אביב הוא עם הקורבנות ומתפללים להחלמת הפצועים. שיחקנו נגד קבוצה קשוחה בבית קשה, אני שמח שהשארנו אותם במחצית השנייה על 37 נקודות וזה הוביל אותנו ללייאפים קלים, שיחקנו ברגעים מסוימים כדורסל טוב, אני שמח שניצחנו את המשחק".

עוד אמר אבן: "במעבר חד עשינו ניצחון חשוב במקום קשה, עוד ניצחון שמקרב אותנו לטופ 8, לא משחק טוב שלנו, אבל משחק קבוצתי, זה היה חשוב לנו להוכיח שאנחנו יכולים לנצח בחוץ, בטח במקום קשה כזה. הפנים קדימה כבר ליום חמישי".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן עם סקוטי ווילבקין, רומן סורקין. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
אבי אבן עם שחקניו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי

מאמן פנאתינייקוס דמיטריוס פריפטיס: "ברכות למכבי, הגיע להם לנצח, שיחקנו רבע ראשון טוב, ברבע השני לא שיחקנו הגנה טובה ואפשרנו למכבי הרבה נקודות. יש הרבה סיבות למה נראינו ככה, יש לנו שאיפות עדיין, השחקנים הם ניסו אבל הם לא היו ביכולת מספיק טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully