וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את פנאתינייקוס והתקרבה להבטחת המקום ברבע הגמר

הצהובים סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים לאחר 83:95 באתונה. וויליאמס (17), ריינולדס (16), ונאנלי (15) בלטו

מכבי תל אביב התקרבה משמעותית לעבר הבטחת מקומה ברבע גמר היורוליג לאחר שניצחה הערב (שלישי) 83:95 בחוץ את פנאתינייקוס ורשמה ניצחון שלישי ברציפות. הצהובים פתחו את המשחק בצורה מעט מנומנמנת ופיגרו בחלקים נרחבים במחצית הראשונה, אך ריצת 3:17 לקראת ההפסקה העבירה את המומנטום לשחקנים של אבי אבן, שהלכו והגדילו את היתרון ברבע השלישי ועלו ליתרון דו ספרתי. המארחת ניסתה לחזור, אך פאו החלשה של העונה לא באמת סיכנה את האורחת.

ג'יילן ריינולדס היה האיש של אבי אבן וסיים עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. שחקן הפנים של האורחת עלה מהספסל ושינה את המומנטום עבור התל אביבים. דרק וויליאמס (17) וג'יימס נאנלי (15) היו טובים גם הם, והחזירו את האלופה הישראלית ליתרון דו ספרתי לאחר שהמארחת הצליחה לצמק את הפער למינוס 6 בלבד ברבע המכריע. בסיום, סגרו הצהובים ניצחון חוץ רביעי בלבד העונה, אך חשוב מאין כמוהו שמקרב אותם משמעותית לעבר הבטחת המקום בין שמונה הראשונות.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי מול שחקן פנאתינייקוס נמניה נדוביץ'. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
האלופה הישראלית קרובה להבטחת המקום בשמינייה הראשונה. נאנלי מול נדוביץ'/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי

מהלך המשחק

רבע 1:

הצהובים פתחו לא טוב את המשחק וראו את האורחת עולה ל-2:8, אך חזרו בקלילות לשוויון בזכות מהלכים טובים של ווילבקין וז'יז'יץ'. ריבאונד התקפה וסל מרשים של ג'יילן ריינולדס השלים ריצת 0:10 לאורחת שעלתה ליתרון, והיוונים ירדו לפסק זמן. פאו התעוררה מעט וחזרה בהובלת יואניס פאפאפטרו, כאשר שלשה של יפתח זיו מהחצי על הבאזר הורידה את מכבי תל אביב בפיגור 26:23 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

פנתאינייקוס ברחה לשמונה הפרש בפתיחת הרבע, אך השחקנים של אבי אבן לא נבהלו ובהובלת ג'יימס נאנלי צימקו עד 37:36 בלבד. האחוזים הנהדרים של היוונים מעבר לקשת המשיכו, אך בהגנה המארחת לא ממש שמרה וראתה את מכבי תל אביב משלימה ריצת 3:17 עד ההפסקה בדרך ליתרון 46:55 בירידה לחדרי ההלבשה.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
קלע שלשה שסגרה את הסיפור כשתי דקות לסיום. וויליאמס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי

רבע 3:

דרק וויליאמס קבע יתרון דו ספרתי ראשון לזכות מכבי תל אביב בפתיחת הרבע השלישי (49:59). האחוזים הטובים של היוונים מהמחצית הראשונה ירדו והיתרון הצהוב המשיך לצמוח. 58:70 לקבוצה של אבי אבן לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

האורחת הגדילה את יתרונה כבר ל-61:76, ונראה היה כי הסיפור גמור, אך פנאתינייקוס החלה שוב לקזז את הפער והצליחה לחזור עד מינוס 6, כשתי דקות לסיום. שלשה חשובה של דרק וויליאמס סגרה את הסיפור, ומכבי תל אביב עם ניצחון חוץ רביעי בלבד העונה, 83:95.

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל לאחר הניצחון על פנאתינייקוס. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים שהגיעו מישראל/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי

סטטיסטיקה

קלעו לפנאתינייקוס: נמניה נדוביץ' 19 נקודות, יאניס פפאפטרו 17, דריל מייקון 13, אלפתריוס מנצוקאס 11, לאונידאס קסלאקיס 8, יורגוס פפאיאניס 6 ו-11 ריבאונדים, ג'רמי אוואנס 3, הווארד סנט רוס 2 ו-6 ריבאונדים, וסיליס קבדאס 2.

קלעו למכבי תל אביב: דרק וויליאמס 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'יילן ריינולדס 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' 13, קינן אוואנס 11, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, סקוטי ווילבקין 9 ו-9 אסיסטים, יפתח זיו 9, ג'ון דיברתולומאו 5. רומן סורקין (03:38 דקות) ואנג'לו קלויארו (15:10) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully