וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "רונאלדו שאל למה באנו להרוס. כשהסברתי, הוא חייך ואמר שצדקתי"

29.3.2022 / 14:22

באירוע עם אוהדי מכבי תל אביב, הקפטן נזכר במפגש הנבחרת מול פורטוגל: "גם לו היה קשה". על הצהובים: "כילד לא היו לי רגשות למועדון, עם הזמן זה נהיה הבית"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב נערכת לחזרת ליגת העל בסוף השבוע הקרוב, במועדון הצהוב ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לקיים פאנל מיוחד לחברי מועדון האוהדים "FOREVER". שרן ייני ועידן נחמיאס התארחו, ענו על שאלות האוהדים וסיפרו על תחילת דרכם ועל אופי המועדון.

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
גדל כאוהד הצהובים. נחמיאס/מאור אלקסלסי

הבלם עידן נחמיאס הגשים הקיץ את חלומו, כשעבר מעירוני קרית שמונה למועדון אותו אהד כילד: "זה לא חלום רק שלך, אלא של כל הסובבים אותך. זה היה החלום הכי גדול של אבא שלי והוא התרגש כשחתמתי במכבי תל אביב. כשאני בחדר כושר אני מסתכל על המתחם, רואה מסביב את הסמלים וקולט שאני במכבי תל אביב. עד השנה הייתי צריך להיות לויאלי למקום שאני נמצא בו, מתנתק מהסביבה, ועכשיו הכל צף. בכל מקום אתן אלף אחוז ואלחם על כל הכדור, אבל עכשיו זה הרבה יותר כיף".

לעומת נחמיאס, לשרן ייני לא היה קשר ישיר לכדורגל בצעירותו. את אביו, הזמר ליאור ייני ז"ל, הענף לא עניין במיוחד: "לא היו לי רגשות למכבי תל אביב כשגדלתי, עם הזמן זה נהיה הבית שלי. הרגש שלי מאוד חזק, לא פחות ממי שגדל כאוהד הקבוצה".

עוד בוואלה!

בן מנספורד: "לנצח אהיה מכביסט"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקני נבחרת ישראל שרן ייני, איתן טיבי. רויטרס
שיחה מפתיעה. ייני מול רונאלדו/רויטרס

הקפטן גם התייחס לתדמית של הצהובים, ולכך שלעתים הם מואשמים בשחצנות ויהירות: "חשוב שיאפיין אותנו שאנו קבוצה אמיתית שבאה לעבוד. אנו נתפסים כשחצנים בגלל העבר שלנו, אנחנו לא מתראיינים משחצנות. אם אנחנו אומרים שאני הכי טובים, שהכל תלוי בנו ושאין ליריבה סיכוי זה מעולה כל עוד זה נשאר בתוך הקבוצה. כשאתה מדבר כך כלפי חוץ זו שחצנות. זה לא שלא צריך לחשוב כך, אלא לא צריך להתנהג כך".

שחקנה לשעבר של נבחרת ישראל נשאל מי השחקן הכי קשה מולו התמודד בקריירה, והוא ניצל את ההזדמנות כדי לחשוף סיפור פיקנטי מהמפגש נגד נבחרת פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו ב-2013. "גם לרונאלדו היה קשה, מעניין אם הוא זוכר אותי", התלוצץ ייני, "שיחקנו הגנתי מאוד, היה רגע בו רונאלדו שאל אותי למה אנו משחקים מגעיל ובאים להרוס, למה לא בא לנו להינות. שאלתי אותו מה הוא רוצה שנעשה, הוא יותר חזק ויותר מהיר מאיתנו, אם נשחק פתוח נובס. הוא חייך אליי ואמר שאני צודק".

ברשימת השחקנים מולם ייני התקשה הוא ציין גם את אדן הזאר, קווין דה בראונה, קארים בנזמה, רומלו לוקאקו, אנדריי שבצ'נקו, אנדריי ירמולנקו, יוסיפ איליצ'יץ' וחכים זייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully