וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון מקדוניה בטירוף: "רונאלדו? הגענו לכאן כדי להגשים חלום"

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 11:58

אחרי שהדיחו את איטליה, המקדונים ינסו להדיח גם את פורטוגל ולעלות למונדיאל (21:45, ספורט2). אליף אלמס שחוזר אחרי השעיה: "לא מתכוונים להחמיץ את ההזדמנות הזו". וגם: אלו שחקנים יכולים לרשום הופעה חמישית במונדיאל?

פורטוגל גוברת 1:3 על טורקיה בחצי גמר פלייאוף המונדיאל/ספורט1

משחק אחד בלבד מפריד בין כריסטיאנו רונאלדו למונדיאל חמישי בקריירה. נבחרת פורטוגל תארח הערב (21:45, ספורט2) את הנבחרת הסנסציונית של צפון מקדוניה, כאשר ניצחון ישלח את הסלסאו לקטאר 2022. על הנייר הפורטוגלים פייבוריטים ברורים, אבל לא מומלץ לזלזל במקדונים שבשלב הקודם הדהימו את אלופת אירופה איטליה עם ניצחון 0:1 על אדמת איטליה וכעת ינסו להדיח עוד אלופת אירופה לשעבר.

"ניצחנו את אחת הנבחרות הכי חזקות בעולם, אבל אנחנו לא מתכוונים לעצור כאן", אמר בובי מילבסקי המאמן המקדוני לקראת ההתמודדות המרתקת. מקדוניה רשמה הופעת בכורה ביורו האחרון, אך הפסידה בשלושת משחקיה. "יש לנו 90 דקות להגשים את החלום שלנו ושל כל המדינה. אנחנו לא מתכוונים להחמיץ את ההזדמנות הזו, הוסיף אליף אלמס, הכוכב המקדוני הצעיר שפספס את המשחק נגד איטליה בגלל השעיה.

אליף אלמס שחקן נבחרת צפון מקדוניה. רויטרס
ידהים גם את פורטוגל? אליף אלמס/רויטרס

אלמס היה זה שכבש את שער הניצחון הסנסציוני של המקדונים נגד גרמניה בשלב המוקדמות, ניצחון ששלח אותם לפלייאוף. אזגז'אן אליוסקי שחקנה של לידס לשעבר אמר: "אנחנו לא רוצים להעציב את רונאלדו, אבל אני רוצים להגשים את החלום שלנו ולעלות למונדיאל.

פורטוגל ניצחה במשחק הקודם שלה בפלייאוף 1:3 את טורקיה, אך במצב של 2:1 בוראק יילמאז החמיץ פנדל לטורקים. לפני כן פורטוגל פספסה העפלה אוטומטית עם הפסד ביתי דרמטי לסרביה, כך שזו נבחרת פגיעה בהחלט. אם פורטוגל אכן תעלה למונדיאל, זו תהיה ההופעה החמישית של רונאלדו בטורניר היוקרתי. השחקנים הפעילים היחידים שיכולים לשחזר את ההישג של רונאלדו הם ליאו מסי, סרחיו ראמוס, אנדראס גואדרדו וגיז'רמו אוצ'ואה המקסיקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully