וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סמית' וכריס רוק קיבלו הצעת מיליונים לקרב איגרוף, שחקן ה-NBA תומך בתקיפה

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 15:21

אחרי התקרית באוסקר: ג'ייק פול הציע לכל אחד 15 מיליון דולר כדי שיסגרו חשבון בזירה. כדורסלן העבר צ'רלי וילנואבה שסובל מתסומנת דומה לזו של ג'יידה פינקט-סמית התייצב לצד בעלה, דיינה ווייט מחמיא

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

פרשת וויל סמית' והסטירה לכריס רוק בטקס האוסקר הסעירה את העולם כולו, וכצפוי הגיעה גם לעולם הספורט. ג'ייק פול, היוטיובר האמריקאי המפורסם שהפך למתאגרף ויזם, רוצה לנצל את המומנטום - והציע לכל אחד מהם 15 מיליון דולר כדי לקיים ביניהם קרב איגרוף. אפשר לארגן את זה באוגוסט!", כתב פול, שהציע לשניים סכום עתק עבור דקות ספורות בזירה.

בעקבות ההצעה של ג'ייק פול, שכבר הפיק בעבר מספר קרבות מתוקשרים שעוררו ללא מעט עניין הצלחה מסחרית בזכות מכירות בפיי-פר-וויו, אתרי הימורים בארה"ב כבר קבעו את היחסים להימורים על הקרב, אם הוא אכן יקרה ב-2022 - וסמית הוא הפייבוריט המובהק.

כזכור, התקרית התחוללה בטקס האוסקר ה-94 שהתקיים בלוס אנג'לס, כאשר השחקן וויל סמית' קם מכיסאו, עלה לבמה וסטר בפרצופו של המגיש כריס רוק, אחרי שהתבדח על הקרחת של זוגתו ג'יידה פינקט-סמית, שסובלת מנשירת שיער בעקבות מצבה הרפואי. "היא נראית כמו 'ג'י איי ג'יין 2", התבדח הקומיקאי.

כריס רוק אחרי המהלומה שקיבל בטקס האוסקר מידי וויל סמית'. Neilson Barnard, GettyImages
כריס רוק אחרי המהלומה שקיבל בטקס האוסקר מידי וויל סמית'/GettyImages, Neilson Barnard

לאחר שסטר לו, חזר סמית' למושבו וצעק לעבר רוק: "תוציא את השם של אשתי מהפה המ*דיין שלך". רוק ההמום, בתגובה, אמר - "וואו, זה הערב הגדול בתולדות הטלוויזיה". סמית' כבר הספיק להתנצל על התקרית, וכתב בפוסט: "בדיחות על מצבה הרפואי של זוגתי הן יותר מדי בשבילי, זה לא האדם שאני רוצה להיות. עשיתי טעות".

שחקן דטרויט פיסטונס, צ'רלי וילנואבה. Mike Ehrmann, GettyImages
הזדהה עם ג'יידה. וילנואבה/GettyImages, Mike Ehrmann

ג'יידה פינקט-סמית, כאמור, סובלת מנשירת שיער בשל מחלת האלופציה. צ'ארלי וילנואבה, שחקן עבר ב-NBA, שסובל גם הוא מהמחלה ועבר גם הוא הקנטות לאורך הקריירה, הביע תמיכה בסמית'. "בואו נדבר על זה", כתב וילאנואבה, "כולנו יודעים שג'יידה חשפה והודיעה שהיא סובלת מאלופציה, ולמי שלא יודע, זו מחלה אוטואימונית שגורמת לנשירת שיער. היא הצהירה על הקושי בהתמודדות, וכריס רוק חשב שמגניב יהיה להסתלבט על זה, אבל וויל לא חשב ככה. אני לא תומך באלימות, אבל גאה בדרך שבה וויל עמד לצד אשתו. אני מעודד אנשים להיות יותר תומכים. כחולה באלופציה - אני עומד לצד וויל וג'יידה".

נשיא ה-UFC, דיינה וייט. GettyImages
החמיא לרוק על הסנטר. ווייט/GettyImages

מי ש"החמיא" לכריס רוק היה דיינה ווייט, נשיא ה-UFC, ששיבח אותו על הדרך האמיצה שבה ידע לספוג את המהלומה: "סוף סוף!! יש טקס אוסקר שמעניין לצפות בו. ולכריס רוק יש סנטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully